نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: در ادامه این دیدار یادآور شد: رزمندگان دفاع مقدس به عنوان نسلی که منتقل کننده فرهنگ ایثار شهادت و مروّت هستند باید در راستای انتقال این فرهنگ به نسل جدید انقلاب نیز تلاش کنند و این باور در میان جوانان شکل بگیرد که جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه به دنبال کشورگشایی نیست بلکه در راستای دفاع از کیان این وطن از کشور دفاع کرد.
کد خبر: ۹۰۴۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 29 September 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم: آیت‌الله لطف الله دژکام در دیدار با یادگاران جنگ تحمیلی اظهار داشت: جنگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب تحولات مختلفی شد که از جمله این تحولات می‌توان به منشأ قرار گرفتن مردم در راستای حفظ اصول اساسی جمهوری اسلامی اشاره کرد.

وی ادامه داد: رزمندگان توانستند در دوران جنگ و پس از آن افتخارات زیادی را برای جمهوری اسلامی کسب کند افرادی که در جنگ و در صحنه جنگ حضور داشتند مقدمات پیروزی‌های مختلفی را برای نظام اسلامی ایران فراهم کرد پس از جنگ نیز رزمندگان تکلیف خود را با حضور در صحنه‌های مختلف از جمله صحنه‌های اقتصادی دیده و تلاش کردند نظام اقتصادی کشور را به سامان برسانند.

 


امام جمعه شیراز در این دیدار عنوان کرد: لازم به توضیح است در زمان جنگ اگر رزمنده‌ای در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی مورد جراحت واقع می‌شد تمامی آحاد مردم به فکر این شخص بودند اما اکنون اگر شخصی در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و جامعه تلاش کند مردم به فکر این فرد نیستند.
وی ادامه داد: وقتی کسی مطالبه‌گر باشد ولی جایگاهی نداشته باشد مطالبه‌گری او به نتیجه مطلوب نمی‌رسد.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس متذکر شد: مسجد جایی است که مولفه قدرت مردمی را متمرکز می کرد و می توان از این فرصت در راستای اعتلای فرهنگ مطالبه‌گری استفاده کرد.

وی در ادامه این دیدار یادآور شد: رزمندگان دفاع مقدس به عنوان نسلی که منتقل کننده فرهنگ ایثار شهادت و مروّت هستند باید در راستای انتقال این فرهنگ به نسل جدید انقلاب نیز تلاش کنند و این باور در میان جوانان شکل بگیرد که جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه به دنبال کشورگشایی نیست بلکه در راستای دفاع از کیان این وطن از کشور دفاع کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
فعلا که از سر و ته کشور داره کم میشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار