در آستانه فرا رسیدن فصل پاییز و بازگشایی مدارس، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بجنورد، مرکز خراسان شمالی گشایش یافت.
کد خبر: ۹۰۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ 07 September 2015

به گزارش تابناک خراسان شمالی،پیش از ظهر دوشنبه،در آستانه بازگشایی مدارس نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در بجنورد، مرکز خراسان شمالی گشایش یافت.

معاون بازرگانی سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان شمالی در حاشیه مراسم گشایش این نمایشگاه،اظهار کرد:نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از امروز، شانزدهم شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی بجنورد واقع در تخته ارکان برپا شده و تا بیست و پنجم شهریورماه دایر است.

قاسم ایزانلو با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه پاییزه در بجنورد در شورای تنظیم بازار خراسان شمالی مصوب شده بود،افزود:نمایشگاه پاییزه بجنورد در ۲۰۰ غرفه دایر شده که در آن مایحتاج مردم تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان شمالی،افزود: نمایشگاه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ برای بازدید مردم فعال است.

ایزانلو با بیان اینکه امسال به سبب وجود ثبات نسبتا مناسب در بازار از حیث قیمت و میزان کالاها، استان های مختلف کشور تکلیفی برای برگزاری نمایشگاه پاییزه نداشتند اضافه کرد: با وجود این سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تاکید ویژه ای نسبت به برگزاری نمایشگاه پاییزه در مرکز استان داشت و اقدام به برپایی آن کرد.

به گفته وی سایر شهرستان‌هایی خراسان شمالی برای عرضه مایحتاج مردم در آستانه فصل پاییز و بازگشایی مدارس، اقدام به فروش فوق‌العاده پاییزه می‌کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار