مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آشتیان گفت: با تغییرات جوی و آغاز فصل سرما رعایت پروتکل های بهداشتی باید جدی تر گرفته شود.
کد خبر: ۹۰۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴ 06 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر عباس ملاطائفه افزود: متاسفانه در چند روز اخیر شاهد خیز جدید مبتلایان این بیماری در سطح شهرستان و استان و حتی کشور و جهان هستیم و باید گفت با شروع فصل پاییز و سرما پیش بینی ها درزمینه افزایش موارد ابتلا و بستری درست از آب درآمد.
وی یادآورشد: این افزایش ابتلا به قدری ناگهانی و غافلگیرانه بود که مجبور شدیم، تعداد تخت های بخش کرونا در بیمارستان امام سجاد(ع) آشتیان را افزایش دهیم.
وی تاکید کرد: شهرستان آشتیان در حال حاضر در وضعیت قرمز قرار دارد و اگر مردم هر چه زودتر در رعایت هرچه بیشتر بهداشت اهتمام بیشتری نورزند، با توجه به اینکه در ابتدای فصل سرد سال قرار داریم، در روزها و ماه های باقیمانده سال دچار مشکل حادتر و سخت تری خواهیم شد.
دکتر ملاطائفه گفت: به شدت احساس خطر می کنیم چراکه شرایط با توجه به شروع فصل پاییز و سرما و شیوع بیماری های فصلی بدتر شود و در مقابل نیز سرعت انتقال و گسترش این ویروس بعد از گذشت چندین ماه افزایش یافته و در برخی موارد کشنده تر هم شده است.
وی به مردم شهرستان آشتیان و البته سایر شهرستان های استان هشدار داد: با توجه به خستگی چند ماهه کادر درمان، مردم باید سرعت انتقال و ابتلاء به این بیماری را آهسته کنند و تا حد توان چرخه انتقال را قطع کنند و این امر جز با عدم حضور در اجتماعات، مهمانی های خانوادگی، استفاده از ماسک، شستشو و ضدعفونی دستها و فاصله گذاری اجتماعی میسر نمی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار