علی تشنه دل:
به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در شش ماهه اول سال جاری ۱۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار کالای صنعتی و معدنی از گمرک استان به مقصد کشور‌های خارجی صادر شده است.
کد خبر: ۹۰۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ 10 October 2020

چشم‌انداز تجاری ترکیه و تاجیکستان؛ حجم تجارت به یک میلیارد دلار می‌رسد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی اداره کل صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه در شش ماهه نخست سال جاری ۱۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار کالا از استان سمنان صادر شده است، بیان کرد: این کالاها در بخش صنعت و معدن در استان تولید و صادر شده است.

وی با بیان اینکه پودر یا مایع لباسشویی، کولرآبی، هیدروکربن سبک، کابل برق زمینی و هوایی و… در زمره اقلام صادراتی به کشورهای جهان بوده است، گفت: مجموعاً ۸۷ قلم کالای صنعتی و معدنی از استان سمنان صادر شده است.

علی تشنه دل با بیان اینکه در نیمه ابتدای سال جاری ۱۱۶ هزار و ۸۳۹ تن کالا از استان صادر شده است، افزود: این کالاها به ۳۷ کشور دنیا شامل عراق، ترکیه، افغانستان، ایتالیا، هندوستان و… صادر شده است.

تشنه دل با بیان اینکه ۷۸ قلم انواع کالا از استان سمنان صادر شده است، گفت: این میزان کالا در ۳۲ شرکت و واحد تولیدی در سطح استان سمنان تولید و عرضه شده است از سوی دیگر باید گفت کاهش و رفع موانع تولید و صادرات می‌تواند به ارتقای کمی و کیفی صادرات محصولات تولیدی در استان منجر شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار