دبیر انجمن اسلامی جامعه پزشکان فارس گفت: تجربه نشان داده بیشترین سود از اختلاف‌های داخلی را دشمنان جمهوری اسلامی ایران می‌برند چرا که آنان دوست دارند در ایران، وحدت وجود نداشته باشد و  جناح‌های مختلف به هم بتازند و کشور دچار مشکل شود.
کد خبر: ۹۱۱۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸ 22 October 2020
به گزارش تابناک فارس: اکبر اجرایی ادامه داد: جای تاسف است نماینده تهدید کننده رییس جمهوری در لباس روحانیت که از دیرباز در کشور ما دارای جایگاه مذهبی و احترام خاصی بوده این حرف را می‌زند و باید حتما همگان دقت کنند این انتساب ناروایی که وجود دارد هم از ساحت مقدس روحانیت و هم نمایندگان مجلس زدوده شود.
 
چندی پیش بود که مجتبی ذوالنوری در توییتر خود نوشت: «جناب روحانی اگر برای توجیه مذاکره با دشمن علت صلح امام حسن(ع) با معاویه را خواست اکثر مردم از امام ذکر می‌کنید؛ امروز اکثریت قاطع ملت ایران به کمتر از عزل و مجازات شما راضی نمی‌شوند. با منطق شما رهبر انقلاب باید دستور دهد هزار بار شما را اعدام کنند تا دل مردم عزیز راضی شود.» 
 
وی با بیان اینکه متاسفانه شاهد هستیم در گوشه و کنار برخی  افراد نیز به این مسائل دامن می‌زنند، گفت: راهکار اساسی این است که بزرگان کشور جرات و جسارت بیشتری به خرج دهند و به شدت با این مسایل بداخلاقی مبارزه کنند و صحبت و روشنگری داشته باشند تا مردم نیز تکلیف خود را بهتر بدانند و از کلیت نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران حمایت کنند.
 
اجرایی بیان کرد: حمایت مردم باعث می‌شود، اقتدار بیشتری در جهان داشته باشیم و دشمنان نیز چشم طمع به کشور نداشته باشند.
 
وی ادامه داد: وقتی در داخل اتحاد بیشتری داشته باشیم می‌توانیم در خارج از کشور نیز حرف‌های بهتری برای گفتن داشته باشیم و این اتحاد به ثبات اقتصادی و به وضعیت اخلاقی کشور و پیشبرد اهداف اجتماعی کمک خواهد کرد.
 
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه گفت: تجربه نشان داده بیشترین سود از اختلاف‌های داخلی را دشمنان جمهوری اسلامی ایران می‌برند چرا که آنان دوست دارند در ایران، وحدت وجود نداشته باشد و  جناح‌های مختلف به هم بتازند و کشور دچار مشکل شود.
 
اجرایی افزود: اگر همه گروه‌ها و بخش‌های کشور با یکدیگر اتحاد داشته باشند می‌توانیم بر علیه دشمنان داخلی و خارجی بهترین اقدامات را انجام دهیم و برای پیشرفت کشور موثر باشیم و این همان چیزی است که دشمنان نمی‌پسندند.
 
وی ادامه داد: دشمنان بهترین بهره‌برداری را از تحرکات تفرقه‌انگیز می‌کنند و اگر نماینده‌ مجلسی حرفی بزند با بزرگنمایی آن تلاش می‌کنند احساسات عمومی را جریحه‌دار کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار