بر اساس آخرین گزارش‌های مربوط به وضعیت اپیدمی کروناویروس در استان فارس، هم اکنون هزار و ۲۸۸ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان‌های استان بستری هستند.
کد خبر: ۹۱۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ 26 October 2020
به گزارش تابناک فارس: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با جان باختن ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در فارس مجموع جان باختگان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به هزار و ۲۸۵ نفر رسید.
 
 علی اکبری از افزایش موارد نمونه گیری به ۳۴۷هزار و ۳۷۴ مورد از ابتدای شیوع بیماری تا امروز، چهارم آبان خبر داد.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز مجموع بیماران شناسایی شده در استان را از ابتدای شیوع بیماری تا کنون، ۷۷ هزار و ۶۰۹ مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد تاکنون ۶۵هزار و ۱۶۱ بیمار با بهبودی کامل از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.
 
او همچنین با ابراز تاسف از جان باختن ۱۴ هم استانی دیگر در اثر ابتلا به کووید ۱۹طی روز گذشته تاکنون، افزود: با افزوده شدن این تعداد، از ابتدای شیوع بیماری تا کنون هزار و ۲۸۵ هم استانی جان خود را به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ از دست داده اند.
 
معاون درمان دانشگاه با اشاره به هزار و ۲۸۸ مورد بستری بیماران مشکوک و علامت دار در بیمارستان‌های استان، اظهار کرد: از این تعداد ۱۶۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.
 
دکتر اکبری با اشاره به آغاز فصل سرما، لزوم توجه جدی‌تر به رعایت اصول بهداشتی شامل استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات و حفظ فاصله فیزیکی از دیگران را یک مسوولیت اجتماعی خواند که همه باید به آن مقید باشیم.
این مقام مسوول در دانشگاه همچنین از خانواده‌ها خواست تا فرزندان خود را نسبت به رعایت اصول پیشگیرانه در برابر این بیماری، ترغیب کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار