نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مشکلات ۲ باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال با آمدن و رفتن یک مدیر قابل حل نیست، گفت: این مشکلات باید به صورت ساختاری و ریشه‌ای حل و فصل شود.
کد خبر: ۹۱۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰ 31 October 2020
به گزارش تابناک فارس: محمدمهدی فروردین درباره درخواست هواداران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای ساماندهی  این ۲ باشگاه بیان کرد: پیرو درخواست‌‎های متعدد هواداران، فراکسیون ورزش اقدام به برگزاری دو نشست تخصصی با حضور مدیران، پیشکسوتان و کارشناسان این باشگاه‌ها برای تعیین تکلیف وضعیت آن‌ها کرده است.
 
رئیس فراکسیون ورزش مجلس با تأکید بر اینکه این فراکسیون برای مشخص کردن هرچه سریع‌‎تر مدیرعاملان پرسپولیس و استقلال تأکید دارد، گفت: فراکسیون ورزش فقط در این حوزه شاخص‌ها برای انتخاب یک فرد لایق را تعیین می کند. مهمترین سرمایه‌های این ۲ باشگاه هواداران و پیشکسوتان هستند که نظر آن‌ها در تعیین مدیرعامل باید در نظر گرفته شود.
 
او ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی این باشگاه‌ها فقدان نظام نامه جامع باشگاه‌داری است که طی سالیان سال در تدوین و تنظیم آن کوتاهی شده است. باشگاه‌ها هیچ قانون و برنامه مدونی ندارند و به نهادی هم پاسخگو نیستند.
 
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: قانونمند شدن باشگاه‌ها کمک جدی و قابل توجهی به مدیریت آن‌ها خواهد کرد.
 
رئیس فراکسیون ورزش اضافه کرد: در بحث انتخاب مدیرعامل در مقطع کنونی فراکسیون ورزش نقش نظارتی خواهد داشت و وزارت ورزش به عنوان متولی اصلی تعیین مدیرعامل باید ضمن رعایت تمامی قوانین در این حوزه، فردی لایق و توانمند که مورد تأیید هواداران باشگاه است را انتخاب کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار