رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس، با اشاره به مشکلات اقتصادی پیش روی کشور گفت: در این شرایط باید بکوشیم که با حمایت مسئولان استان و به حداقل رساندن مشکلات صنعت استان، نگذاریم که حتی یک واحد تولیدی و بنگاه اقتصادی تعطیل شود.
کد خبر: ۹۱۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 01 November 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:جمال رازقی، در جلسه کمیسیون صنعت و رونق تولید اتاق بازرگانی فارس که به شکل وبینار(مجازی) برگزار شد افزود: هم‌اینک در مرکز پژوهش‌های اتاق شناسایی مشکلات قوانین مخل کسب و کار در حوزه صنعت و معدن استان برای ارائه به نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی هستیم.
او ادامه داد: فعالان اقتصادی، کارشناسان و نخبگان استان نظرات تخصصی و اصلاحی خود پیرامون این موضوع را تا هفته آینده به کمیسیون صنعت و رونق تولید اتاق بازرگانی فارس ارائه دهند تا پس از بررسی و کارشناسی لازم مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
وی گفت: در شرایطی که در نتیجه تحریم‌ها هر روز شاهد ایجاد موانع و مشکلاتی از سوی دشمنان هستیم انتظار است که سیاست‌های داخلی در جهت حذف این موانع و مشکلات باشد.
رازقی، با اشاره به ارائه پیشنهادهای ۱۰ گانه اتاق ایران برای حل و فصل مشکلات اقتصادی کشور در حوزه واردات و صادرات افزود: اگر این پیشنهادها اجرایی شود و ارز مورد نیاز بخش خصوصی برای تامین کالاهای اساسی و مابقی کالاها تامین شود، شرایط برای رونق تولید، افزایش صادرات و کنترل التهابات و گرانی بازار در کشور فراهم می‌شود و شاهد تحول در اقتصاد کشور خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار