مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: ثبت نام بنگاه‌های متقاضی دریافت این تسهیلات از طریق سامانه اینترنتی بهین یاب به نشانی www.behinyab.ir است.
کد خبر: ۹۱۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷ 04 November 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: دستورالعمل اجرایی تأمین مالی بنگاه‌های اقتصادی در سال ۱۳۹۹ از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شده است.

احد فتوحی افزود: بر اساس این دستورالعمل، بنگاه‌های اقتصادی که در زمان درخواست تسهیلات، تعداد کارکنان آن‌ها تا ۱۰۰ نفر باشد و طرح‌های نیمه تمام تولیدی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۰ درصد و با پیش‌بینی اشتغال تا ۱۰۰ نفر، مشمول این ابلاغیه می‌شوند.

وی تصریح کرد: در متن این دستورالعمل آمده است: اولویت اصلی پرداخت تسهیلات موضوع این دستورالعمل، آن دسته از بنگاه‌های اقتصادی است که عمدتاً دارای مشکلات نقدینگی بوده و از لحاظ ظرفیت تولید، دانش فنی، توان مدیریت و بازار، مشکلی که مانع راه اندازی یا افزایش تولید باشد، نداشته و با دریافت این تسهیلات قادر به راه اندازی سریع، انجام نوسازی و بازسازی لازم و تثبیت یا افزایش تولید و اشتغال باشند. همچنین میزان تسهیلات قابل پرداخت به هر بنگاه اقتصادی، بر اساس نیاز واقعی بنگاه و تأیید کارگروه استانی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: ثبت نام بنگاه‌های متقاضی دریافت این تسهیلات از طریق سامانه اینترنتی بهین یاب به نشانی www.behinyab.ir است.

فتوحی ادامه داد: بنگاه اقتصادی متقاضی تسهیلات، باید درخواست خود را با درج اطلاعات درست در این سامانه ثبت کرده و پس از ارائه مدارک لازم به کمیته بررسی، حداکثر ظرف مدت یک ماه پس از تصویب و معرفی به بانک عامل، مدارک و مستندات درخواستی را به بانک عامل ارائه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار