حجت الاسلام رضایی گفت: مراسم یوم الله ۱۳ آبان در صحن «غدیر» حرم مطهر شاهچراغ (ع) در ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۱۳ آبان به مدت یک ساعت برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۳۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹ 01 November 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:حجت الاسلام «محمد رضایی»، امروز (یکشنبه 11 آبان) از برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان به صورت محدود و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: تقارن 13 آبان و میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) را به فال نیک می گیریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: هفته وحدت نماد وحدت شیعه و سنی و خنثی کننده توطئه های استکبار علیه فرهنگ و مذاهب اسلامی است.

وی اضافه کرد: مجموع حوادث سال های مختلف در روز 13 آبان مانند تبعید حضرت امام خمینی (ره)، کشتار دانش آموزان در صحن دانشگاه تهران در سال 57، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) و ... موجب نامگذاری این روز به نام روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از سوی مجلس شورای اسلامی شده است.

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر شیوع کرونا بیان کرد: شرایط امسال امکان برگزاری تظاهرات یا تجمع بزرگ را از بین برده است و با هدف حفظ سلامت مردم، مراسم یوم الله 13 آبان در شهرستان های فارس با هماهنگی ستاد استانی کرونا و در صورت امکان به صورت محدود و در صورت نبود امکان با استفاده از فضای مجازی و بسترهای رسانه ای برگزار شود.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع استکبار ستیزی نیز ویژه دانش آموزان برگزار خواهد شد و برنامه آموزشی مجازی شاد برای این روز برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اعلام کرد: در شیراز یک مراسم نمادین در فضای باز با جمعیت محدود و در زمان کوتاه و رعایت دستور العمل های بهداشتی در 13 آبان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: مراسم یوم الله 13 آبان در صحن «غدیر» حرم مطهر شاهچراغ (ع) در ساعت 10 صبح روز سه شنبه 13 آبان به مدت یک ساعت برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه دشمنان در توهین به مقدسات دین اسلام گفت: دشمنان اسلام در کارنامه خود سوزاندن قرآن، اعتراض به احکام دین و جسارت به وجود مقدس پیامبر (ص) را دارند و می خواهند دین را زیر سئوال ببرند اما ناکام می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار