حجت الاسلام سلامی گفت: به مناسبت ولادت حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) به مدت سه روز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۳۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 01 November 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:حجت الاسلام «احمد سلامی»، با اشاره به ویژه برنامه های ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام و صادق آل محمد (ص) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به خبرنگاران گفت: این برنامه ها از 11 تا 13 آبان در حرم مطهر احمدی و محمدی (ع) برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) افزود: بدین ترتیب در روز یکشنبه ۱۱ آبان، جمعی از روشن دلان موفق در عرصه های مختلف مهمان این حرم مطهر خواهند بود که به آنها هدایای متبرکی اهدا می شود.

وی اضافه کرد: همچنین خدام فرهنگی آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) از بیماران در بیمارستان پیوند اعضای «بوعلی» در روز یکشنبه عیادت کرده و بسته های تبرکی حرم مطهر را به آنها خواهند داد.

حجت الاسلام سلامی با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده برای دومین روز از این ویژه برنامه ها اعلام کرد: دوشنبه ۱۲ آبان که با میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع) است نیز مولودی خوانی کربلایی «محمد شریف زاده» و سخنرانی حجت الاسلام «ظهیری» پس از اقامه نماز مغرب و عشا در شبستان «امام خمینی(ره)» با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در 12 آبان ویژه برنامه ای برای کودکان و دیدار با امام جمعه اهل سنت شیراز نیز توسط آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام سلامی اضافه کرد: در روز سه شنبه ۱۳ آبان پس از اقامه نماز ظهر و عصر، مراسم مولودی خوانی در شبستان «امام خمینی(ره)» برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد: رادیو حرم، صبح و عصر در 13 آبان ویژه برنامه هایی در مورد فضایل نبی اسلام پخش خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار