رئیس سازمان صمت استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با بیان اینکه سهم کارخانه‌های قطعه‌سازی خودرو در سطح استان از اشتغال، دو هزار و ۳۰۰ نفر است، گفت: این تعداد در ۶۰ کارگاه مشغول به کار هستند.
کد خبر: ۹۱۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ 07 November 2020

کمیته مشترک انجمن‌های قطعه‌سازان - مردم سالاری آنلاين

سازمان صنعت ، معدن و تجارت سمنان صبح شنبه در حاشیه بازدید از چند تولیدکننده قطعات خودرو در سمنان با بیان اینکه این استان سهم خوبی از تأمین قطعات خودروهای کشور دارد، تاکید کرد: ۱۳۰ محصول مختلف در کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی قطعات خودروی استان سمنان تولید می‌شود.

وی  با بیان اینکه دو هزار و ۳۰۰ نفر در صنعت قطعه سازی استان مشغول به کار هستند، گفت: این صنعت سهم خوبی نیز به نسبت جمعیت خود از اشتغال صنعتی استان دارد.

علی تشنه دل با بیان اینکه یک هزار نوع قطعه خودرو دارای شماره شناسنامه فنی در استان تولید می‌شود، تاکید کرد: ۶۰ واحد تولیدی قطعه ساز در استان، فعال و دارای پروانه بهره برداری هستند که ۲۵ باب از این کارخانه‌ها و کارگاه‌ها توانسته‌اند مستقیماً با خودروسازان قرار داد تأمین قطعات ببندند.

تشنه دل با بیان اینکه کمبود نقدینگی ناشی از عدم پرداخت به موقع مطالبات از سوی خودرو سازان مهمترین مشکل در واحدهای قطعه ساز است، ابراز کرد: استان سمنان در زمینه خودروسازی و قطعات خودرو و صنایع وابسته از پتانسیل و ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است و چهار واحد تولیدی خودروساز در این استان فعالیت می‌کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار