حجت الاسلام دهقانی گفت: مساجد شهرستان جهرم به سبب شیوع بیماری کرونا و اعمال محدودیت های کرونایی به مدت ۲ هفته دیگر تعطیل است.
کد خبر: ۹۱۸۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶ 23 November 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:حجت الاسلام «فتح الله دهقانی»  گفت: با توجه به شرایط حاد کرونایی و قرار گرفتن شهرستان جهرم در وضعیت قرمز و باعنایت به بیانات سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا وهمچنین بیانیه ستاد استانی در زمینه تعطیلی فعالیت مراکز عمومی از جمله مساجد، طرح تعطیلی مساجد جهرم به اجرا در آمده است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه این طرح از اول آذرماه به مدت 2 هفته به اجرا گذاشته شده است، افزود: جهت پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس منحوس کرونا، در مدت مذکور تمام فعالیت های مساجد از قبیل برگزاری مراسم، مجالس، همایش، گردهمایی ها و نماز جماعت که لازمه آن تجمع افراد باشد تعطیل می شود.

 

وی با اشاره به اینکه پخش اذان در هر سه وعده (صبح، ظهر، مغرب) از بلندگوهای مساجد انجام می شود، بیان کرد: رعایت موارد مذکور توسط هیئت امنا و متولیان مساجد ضروری است.

 

حجت الاسلام دهقانی خاطرنشان کرد: مساجد به مدت نیم ساعت جهت اقامه نماز فرادی در اول وقت با رعایت پروتکل های بهداشتی دایر است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جهرم با تقدیر وتشکر از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر بیمارستان ها، برای سایر بیماران نیز آرزوی شفا و برای جمیع جان باختگان بر اثر این ویروس منحوس از درگاه خداوند متعال طلب رحمت و غفران کرد.

 

به گزارش شبستان، پیش از این نیز مساجد شهرستان جهرم به مدت ۲ هفته تعطیل اعلام شده بود.

برچسب ها: مساجد ، کرونا ، جهرم ، تعطیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار