نماینده مرودشت گفت: اطلاعات دانشمندان هسته‌ای کشورمان با بازرسی‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی لو رفته و مورد ترور قرار گرفتند؛ بنابراین هرچه سریعتر این بازررسی‌ها بایستی محدود و متوقف شود تا در حقیقت کشور از یک بحران خارج شود.
کد خبر: ۹۲۱۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹ 06 December 2020
به گزارش تابناک فارس: جلال رشیدی کوچی ، با اشاره به افشای گزارش محرمانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مورد برنامه هسته ای ایران اشاره کرد و گفت: عده ای در داخل کشور اصرار دارند که بازرسی‌های آژانس به مراکز هسته‌ای تداوم داشته باشد؛ متاسفانه این‌ها نگاهشان به گونه‌ای بوده که با ماندن آژانس و بازرسی‌هایی که انجام می‌دهد امیدی برای مذاکره مجدد باقی خواهد ماند تا بتوانند به اهداف خود برسند و چنین موضوعی امید واهی محسوب می‌شود.
 
نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی اجازه نخواهند داد که بیش از این تفکر غربزده و غربگرای داخل کشور برای مردم کشورمان بحران‌هایی را ایجاد کنند.
 
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وقتی اطلاعات محرمانه هسته‌ای کشورمان قبل از اینکه بخواهد در آژانس بین‌المللی  انرژی اتمی مطرح شود در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرند این موضوع نشان می‌دهد که با چگونه افرادی سر و کار داریم.
 
وی اظهار کرد: هرچه زودتر باید پای آژانس از مراکز هسته‌ای کشورمان کوتاه شود و با چنین اقدامی بدون شک مردم منتفع خواهند شد؛ تا چه زمانی باید کشور از جاسوسی‌های آژانس دچار آسیب شود.
 
عضو مجمع نمایندگان استان فارس عنوان کرد: عده‌ای که به مذاکره دلخوش کردند و تصور می‌کنند با کرنش کردن در برابر غرب می‌توانند به خواسته های خود برسند باید بدانند یک خیال خام و باطلی بوده که هیچگاه به آن دست پیدا نخواهند کرد چرا که آبی از غرب برای ما گرم نخواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار