رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تهویه هوا در فصل زمستان به خصوص در اماکن سربسته اهمیت بسیار زیادی دارد بنابراین باید بیش از پیش این مسئله را مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۲۲۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷ 08 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود:پیش بینی ها حاکی از این است که در فصل زمستان با پیک جدید بیماری مواجه خواهیم شد.
وی یادآورشد: انتخاب این موضوع که با پیک صعودی با شیب نرم یا تندتری مواجه شویم با ماست و به رفتارهای ما برمی‌گردد.
وی افزود: با توجه به همکاری خوب مردم و زحمات و صبر و شکیبایی که از خود نشان دادند با اجرای محدودیت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی، خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد شیب نزولی موارد بستری و مرگ و میر هستیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: این شیب تا اوایل دی ماه ادامه دارد و پیش بینی ها حاکی از این است که با آغاز زمستان پیک جدیدی نیز آغاز شود.
وی ادامه داد: چنانچه مردم همچنان رعایت پروتکل ها و محدودیت ها را در دستور کار خود قرار دهند، اگر دچار پیک افزایشی هم شویم بسیار خفیف بوده و قابل کنترل خواهد بود.
دکتر جمالیان اضافه کرد: اما اگر پروتکل ها و محدودیت ها توسط مردم رعایت نشود و مردم قدر زحماتی که ماه‌های گذشته به خصوص دو هفته‌ای که محدودیت ها با شدت و قوت بیشتری اجرا شد را ندانند، با یک پیک با شیب تندتری مواجه خواهیم شد که تبعات بسیار سنگین خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار