نماینده لارستان گفت: مجلس، جای فریاد زدن و توهین نیست، محل قانونگذاری است، جای کار و تلاش است؛هیچ شخصی بی عیب نیست و اگر ایراد و اشکالی هم هست باید در کمال احترام، ادب و موازین شرعی ، قانونی و اسلامی و نقد سازنده بیان شود
کد خبر: ۹۲۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ 12 December 2020
به گزارش تابناک فارس: حسین حسین زاده با محکوم کردن توهین ها و نگاه های تخریب گرایانه برخی نمایندگان مجلس یازدهم علیه شخصیت ها بویژه رئیس جمهوری گفت: توهین و اهانت به شخصیت ها و هر مسئول و شخصی آن هم از تریبون خانه ملت از نظر ما محکوم است و به شدت با آن مخالف هستیم.
 
وی گفت: رهبر معظم انقلاب نیز بارها در این زمینه تذکر داده اند و حتی توهین و تخریب را نیز حرام شرعی بیان داشتند که امیدواریم این توصیه به عنوان راهبرد در مجلس مورد تاکید و عمل نمایندگان قرار گیرد.
 
عضو کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس، جای فریاد زدن و توهین نیست، محل قانونگذاری است، جای کار و تلاش است؛هیچ شخصی بی عیب نیست و اگر ایراد و اشکالی هم هست باید در کمال احترام، ادب و موازین شرعی ، قانونی و اسلامی و نقد سازنده بیان شود، همه باید در این شرایط و اوضاع حاکم و در سایه همدلی، همراهی و در راستای حل مشکلات و رفع چالش های فراروی مردم گام برداشت.

وی در خصوص امکان تحقق پیش بینی دولت برای فروش نفت در لایحه بودجه ۱۴۰۰ گفت: پاسخ مثبت است و این امر با توجه به رصد بازارهای جهانی نفت و راه ها و حرکت هایی که در سطح دولت، مجلس و عزم راسخی که در حوزه وزارت نفت و سایر ارکان نظام وجود دارد، قابل تحقق است.

حسین زاده بدون اشاره به عدد مشخصی بیان کرد: هم اکنون فروش نفت در کشورمان با تدبیر، برنامه ریزی و البته حرکت های جهادی به خوبی پیش می رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار