عجیب که نه به آن تغییرات غیر ضرور که صورت گرفت و نه به این لزوم جابجایی ها که انجام نمی گیرد و برخی مدیران که ورزش را ملک و میدان خود می دانند در خصوص جزئی ترین مسائل ورزشی خود را صاحب نظر می پندارند.
کد خبر: ۹۲۳۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰ 13 December 2020

مازند۲۴-خیلی زودتر از آنچه می پنداشتیم، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران که توقع مان بر این بود مطابق تصورات؛ به ورزش استان رسیدگی آرمانی و بنیادی کند، عرصه را برای ورود چسبیده هایی که به سختی از ورزش مازندران کَنده و رانده شده بودند گشود!

ورزش مازندران گمانه اش بر این بود با حضور دکتر حسن رنگرز که نشانه و نمایه ای از قدرت و عظمت این استان است، به هیچوجه اجازه تاخت به نیروهای پس مانده و درمانده ی گذشته را نمی دهد که تا توانسته اند بر این خوان حاضری خوری کرده اند اما در کمال تاسف و تعجب می بینیم همین افراد آشکارا معرکه بیار اداره کل ورزش و جوانان مازندران شده اند.

جدا از پرداخت به امور فرعی و نه چندان پر اهمیت در ورزش استان، روند کُند فعالیت ها به بهانه ی رنگ پریده ی کرونا؛ میدان دادن به کسانی که ورزش استان را به نازل ترین روزهایش نشانده اند خطری جانکاه است که دوباره مازندران را تهدید می کند.

حسن رنگرز را خوب می شناختیم اما پس از دو دهه تحصیل و کار در فضای ورزش کشور به نظر می رسد همان آزادگی و رهایی همیشگی را نداشته و در بند سیاست زدگی های منسوخ اما همان رایج در پهنه ورزش استان و کشور گرفتار آمده است.

رنگرز قهرمان برای همگان قابل احترام و اعتبار است و برای ما بیشتر و تا به همیشه در وصف شایستگی های اخلاقی و فنی وی خواهیم نوشت اما قطعا از این پس در باب ضعف های ناشی از گوشزدهای چسبیده های تمام شده اما آویزان و سیاسی کاری های مشهود هم حرف خواهیم زد.

مدیرکل مازندران نباید اجازه دخل و تصرف در امور ورزش استان را به فدراسیون نشینان بدهد و ایضا نباید به هیچوجه باب گرایش به افرادی خاص را در محدوده ورزش مازندران باز کند.

عجیب که نه به آن تغییرات غیر ضرور که صورت گرفت و نه به این لزوم جابجایی ها که انجام نمی گیرد و برخی مدیران که ورزش را ملک و میدان خود می دانند در خصوص جزئی ترین مسائل ورزشی خود را صاحب نظر می پندارند.

انتخاب رنگرز بهترین تصمیم برای ورزش مازندران بود و از مجید حسین زادگان استانداری با شمایی کاملا ورزشی ممنونیم برای این حُسن انتخاب، اما کاش موقعیت کنونی مازندران برای مدیرکل استان تشریح شود تا امیدهایی که برای توفیق وی و روزهای بهتر ورزش استان داشتیم، زود به عبث بدل نشود! همان رنگرز ساده و بی آلایش را می خواهیم، فقط همین.

برچسب ها: ورزش مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار