پیکر پاک ومطهر شهید ستوان یکم مرتضی براتی شهید مدافع امنیت باحضور جمعی از مسئولان تشییع ودر روستای چنار از توابع شهرستان خمین به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۹۲۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱ 16 December 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرمانده انتظامی استان در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام با تاكيد بر تكليف جامعه اسلامي در برابر خون شهيدان گفت: شهيد از عالی‌ترین جایگاه معنوی در نزد حق‌تعالی برخوردار و ارمغان ماندگار خط سرخ شهادت، عزت و سربلندي ملت شريف ايران است.
سردار"حسن مفخمی شهرستانی" با اشاره به مقام شهيد و شهادت در مكتب اسلام افزود:درس ايثار و از خودگذشتگي از مهم‌ترین آموزه‌های مسير شهادت است و آنان با نثار جان خود به عنوان پر ارزش‌ترین دارايي يك انسان، در مسير آرمان‌های امام حسين (ع) و ياران باوفايش حركت كردند.
این مقام ارشد انتظامی با تبريك و تسليت شهادت سرباز مدافع وطن "مرتضی براتی" به مردم ولايت مدار شهرستان خمین و خانواده اين شهيد معزز یادآورشد: شهادت پليس در رسيدن به معبود است كه شهداي گرانقدر با عبور از اين گذرگاه درخشان، براي هميشه جاويدان باقي می‌مانند.
وي ارمغان ماندگار خط سرخ شهادت را عزت و سربلندي ملت شريف ايران اسلامی دانست و افزود: در شرایط کنونی فرهنگ شهادت، به خوبي در بين كاركنان ناجا نهادینه‌شده و مدافعان امنیت با نثار خون خود، بقاي اين فرهنگ را تضمين كرده و درس ايثار و شجاعت به دیگر افراد جامعه می‌آموزند.
اين مقام عالي انتظامي گفت: بی تردید برای ما جاماندگان از شهدا ، شرکت در چنین مراسمی، یک توفیق الهی برای انتقال پیام شهدا است چراکه در زمان کنونی گرد و غبار ناشی از فتنه و بی بصیرتی خطرناکتر از گذشته است و پیام این آئین نیز چیزی جز ارتقاء بصیرت برای تشخیص حق از باطل در شرایط مختلف نیست.
وی با اشاره به این که بار اصلی برقراری امنیت بر دوش نیروی انتظامی است، اظهار داشت: فرهنگ شهادت طلبی، رمز اقتدار و ماندگاری انقلاب اسلامی و اساس همه کارها و فعالیت های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و علمی امنیت است و این امنیت بی تردید مدیون ایثار خون شهیدانی چون شهيد براتي است.
فرمانده انتظامی استان مرکزی پاسداري از ارزش هاي نظام و حفظ خون شهداء را بسيار با اهميت دانست و افزود: شهداء با ايثار و فداکاري هاي مثال زدني، شجاعانه در راه اعتلاي امنيت و آرامش کشور تا پاي جان ايستادگي کردند تا پرچم امنيت در کشور پر افتخار ايران اسلامي هميشه در اهتزاز بماند.
سردار مفخمی شهرستانی در پایان با تأکید بر عزم و اراده راسخ كاركنان ناجا در دفاع از ارزش‌ها و كيان ايران اسلامي افزود: بی تردید عاملان شهادت این شهید بزرگوار هرگز نخواهند توانست از چنگال قانون گریزی نخواهد بود و در سایه اقتدار نیروهای ولایتمدار پلیس مرکزی، متجاوزان به حریم امن امنیت و قانون، باید بدانند که سرانجام به سزای عمل ناجوانمردانه خود خواهند رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار