اما به هرحال تا اینجای کار، بانکداری اسلامی بدون بهره فقط و فقط یک وام را 10برابر اصلش افزایش می دهد تا به علت ناتوانی مدیون در پرداخت دِین ،یانک اسلامی مجبور شود بر اساس قانون ،با امضای نماینده حاکم شرع !ملک یچه مسلمان با 6سر عائله را باجر زنی و تبانی مسئولین همان بانک از چنگ وی درآورند و در این فصل سرد وبیماری ،بدون حتی یک پتو ،راونه کنج خانه خدا کنند !
کد خبر: ۹۲۵۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ 21 December 2020

تابناک ایلام ::خبر بسیار تکان دهنده ایست !در کشور صاحب الزمان (عج) در ام القرای جهان اسلام ،فردی برای راه اندازی کاری ،گره گشایی از مشکلات زندگی  یا هر موضوع دیگری ،از بانک اسلامی ! مبلغ 20میلیون تومان وام دریافت می کند !طبق همان قانونی  که مبنایش  شرع وفقه مترقی شیعه است ،یک ملک را وثیقه تسهیلات قرار می دهند.

روزها می گذرد ،به هردلیلی ،وام گیرنده عاجز از پرداخت اقساط وام می شود ،طبق قانون بانکداری اسلامی بدون ربا!!وام بیست میلیون تومانی از 210میلیون تومان هم فراتر می رود !شما تصور کنید اگر براساس بانکداری سرزمین کفر!سود و بهره دیرکرد محاسبه می شد ،مغز آدمی سوت می کشید !

اما به هرحال تا اینجای کار، بانکداری اسلامی بدون بهره فقط و فقط یک وام را 10برابر اصلش افزایش می دهد تا به علت ناتوانی مدیون در پرداخت دِین ،بانک اسلامی مجبور شود بر اساس قانون !ملک بچه مسلمان با 6سر عائله را با جرزنی و تبانی مسئولین همان بانک ودیگر سیستم های دخیل، از چنگ وی درآورند و در این فصل سرد وبیماری ،بدون حتی یک پتو ،روانه کنج خانه خدا کنند !

راستی چرا ما اینجوری شده ایم ؟! رسانه ملی ما سرتا سر اخبار برون مرزی را شخم می کند تا شاید خبر خانه خراب شدن یک فلسطینی را آنقدر برجسته و آن را در بوق وکرنا کند تا به مخاطبینش نشان دهد که مثلا قوم یهود تا چه اندازه بیرحم هستند ! دریغ از اینکه اینجا در بیخ گوش خودشان ، خبر خانه خراب شدن یک مسلمان براثر ظلم بانکداری اسلامی و آواره شدن اهل وعیالش در کنج یک مسجد  ،از حیاط همان مسجد فراتر نرود !

رسانه ملی ما سرتاسر اینستاگرام وشبکه های ماهواره ای و شبکه های مجازی را زیر و رو می کند تاشاید خبری از جمعیت گرسنه زیر خط فقر آمریکا و نارضایتی های مردم فرانسه به خورد مخاطبینش بدهد تا اینگونه وانمود کند در سایه حکومت عدل علی ! در سرزمین ما هیچ بچه مسلمانی بخاطر فقر ونداری خود را حلق آویر نمی کند ِیا اینکه هیچ پدری برای تامین نان شب اهل خانه اش  تا کمر راهی سطل های زباله نمی شود !یا دستش را مقابل کسی دراز نمی کند!

باور کنید ما در یک پارادوکس عجیب رفتاری و اخلاقی قرار گرفته ایم !از یک طرف مدعی فریادرسی مظلوم در جای جای این کره خاکی هستیم ،اما ازسویی به راحتی سرکشیدن یک لیوان آب ،براساس قانون رسمی همین مدعیان حمایت از مظلوم ! برای فربه شدن سوء استفاده گران ،بایک تبانی آشکار ملک فراتراز میلیاردی یک مسلمان بینوای ایلامی را به یک پنجم قیمت خریداری ،کوبیده تا بر زحمات خاکستر شده او برج بسازند !کجای این کار ،این قانون واین رفتار مسلمانی است ؟ کجای این کردار به حکومت عدل علی شباهت دارد ؟

گیرم که قانون برای همه یکسان باشد و بانک هم حق داشته که دِین خود را از مدیون و ضامن طلب نماید ! اما کدامین صفحه از اقتصاد اسلامی و بانکداری بدون ربا نوشته است که بهره ودیرکرد یک وام 20میلیون تومانی ده برابر فراتر رود؟ کجای این قانون اسلامی نوشته  که ملک یک کارگر را با یک پنجم قیمت کارشناسی کرده و یک خانواده 6نفره را به خاک سیاه بنشانید ؟! کجای قانون نوشته است که در پشت صحنه این معامله کثیف وصوری مثلا قانونی ! خود مسئولین یانکی پناه گرفته باشند!؟ آیا این رسم مسلمانی است ؟!

آقایان مسئول ! گیرم که شیوه حکومت داری در تمام دنیا غلط است و تجربه حکومت داری ما موفق ترین  است ! اصلا تمام حکام  دنیا  غارتگر ،ظالم و بر ضد مردمشان عمل می کنند ! تمامی کشورهای جهان زیر خط فقر زندگی می کنند ، کل مردم آمریکا ماههاست که لب به غذا  نزده اند ! مردم فرانسه و آلمان وانگلیس و ...از ظلم حاکمانشان به ستوه آمده اند ! شما و ما را سننه ؟!

چرا به جای بهتر کردن سبک وسیاق جکومت داری خودتان و بهتر کردن معیشت و زندگی مردم خودمان و انسانی کردن رفتار دستگاههای مسئول با مردم خودمان ،می خواهید ثابت کنید آنها از ما بدترند ! اگر یک مورد در سرزمین کفر دیدید که مسئولینش آلونک های پیرزن ها را بر سرشان خراب کرده وبانکداری مدعی اسلامی با سود ربا ،خانه یک مسلمان را بر سر اهل وعیالش خراب کرد ،حتما  آدرس آن را به مانشان دهید تا باور کنیم حالمان از همه آنها بهتر است !

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
درود بربرادر اسدی...

متاسفانه ما در مملکت اسلامی گرفتار مافیایی فراگیر شده ایم که اسم اسلامی را یدک میکشد...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار