کد خبر: ۹۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴ 11 September 2015
رشت - ایرنا - در مراسمی از دانش آموزان و نفرات برتر کنکور در آستانه اشرفیه تجلیل و قدردانی شد.
[از دانش آموزان برتر کنکور در آستانه اشرفیه تجلیل شد]

به گزارش خبرنگار ایرنا در این آئین که عصر پنجشنبه در محل کانون الزهراء (س) اداره آموزش و پرورش آستانه اشرفیه برگزار شد، جمعی از مسوولین ، فرهنگیان و دانش آموزان حضور داشتند.
فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه در این آئین ضمن تاکید بر نقش نخبگان در توسعه جامعه اظهار داشت: هرجامعه برای توسعه و پیشرفت نیازمند نخبگان است.
حسین اسماعیلیان تصریح کرد: نخبگان با تلاش و پشتکاری که از خود نشان می دهند ما را با دانش های مختلف هستی آشنا می کنند و زمینه توسعه هرچه بیشتر جامعه را فراهم می سازند.
وی همچنین با اشاره به نقش دانش آموزان در جهت توسعه و پیشرفت کشور گفت: نخبگان ما باید در جهت خدمت به جامعه در مسیر قرآن کریم قدم بردارند و تا زمانیکه با یاد خداوند تلاش کنند هیچگاه شکست نمی خورند.
اسماعیلیان همچنین با بیان اینکه ما در تمامی زمینه ها نیازمند نخبگان هستیم اظهار داشت: باید بکوشیم تا نخبگان خود را بر اساس باورهای دینی و اسلامی شناسایی و پرورش دهیم تا از یک جامعه پیشرفته و سالم برخوردار شویم.
امام جمعه آستانه اشرفیه نیز در این آئین توکل به خداوند را مهمترین عامل پیروزی انسان دانست و اظهار داشت: تمرکز در یادگیری و تلاش و پشتکار از دیگر عوامل موفقیت انسان است.
حجت اسلام والمسلمین محمد ساجدی در ادامه ضمن قدردانی از تلاشهای دانش آموزان آستانه ای در کسب رتبه های برتر کنکور تصریح کرد: انتظار می رود موفقیتهای دانش آموزان در سطح دانشگاهها نیز همچنان ادامه داشته باشد.
وی افزود: دانش آموزانی که وارد محیط دانشگاه می شوند باید تلاش کنند تا در فضای رقابتی مناسب به تحصیل ادامه دهند و با جدیت در این راه قدم بردارند.
وی با بیان اینکه دانش آموزان باید سختکوشی قبل از ورود به دانشگاه را در زمان تحصیل در دانشگاه همچنان ادامه دهند اظهار داشت: توجه به معنویات می تواند زمینه پیشرفت ما را هرچه بیشتر فراهم سازد که نیاز است در این خصوص با دقت عمل کنیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه این آئین نیز اسماعیل همایونی کیسمی مدیریت اداره آموزش و پرورش آستانه اشرفیه به ارائه گزارشی در خصوص روند تحصیلی دانش آموزان آستانه ای و همچنین کسب رتبه های برتر این منطقه در کنکور پرداخت.
گفتنی است در پایان این آئین با اهداء لوح یادبود و هدایائی از دانش آموزان رتبه های برتر کنکور سال 94 در آستانه اشرفیه تجلیل شد.
آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار