فرمانده انتظامی شهرستان اوز از دستگیری ۳ نفر زورگير و کشف ۳ ميليارد و ۱۰۰ ميليون ريال طلاي مسروقه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۶۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴ 22 December 2020

تابناک فارس به نقل از شیرازه: هادي محمديان، بيان كرد: در پي وقوع يك فقره سرقت به عنف طلاجات در منزلي در يكي از محلات این شهرستان، موضوع شناسايي و دستگيري سارقان در دستور کار كارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: كارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، فني و سرنخ هاي به جامانده در صحنه سرقت، موفق شدند در كمتر از ۲۴ ساعت در اين خصوص ۳ نفر سارق به عنف كه به زور وارد منزل شاكي شده بودند و با تهديد سلاح سرد اقدام به سرقت كرده بودند را شناسايي و در يك عمليات ضربتي آنان را در مخفيگاهشان دستگیر کنند.

محمديان با بيان اينكه متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت طلاجات از منزل شاكي اقرار كردند، اظهار داشت: در بازرسي از مخفيگاه سارقان، ۴ حلقه النگو، ۲ حلقه انگشتر و ۲ عدد موبايل مسروقه كشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اوزبا اشاره به اينكه كارشناسان ارزش اموال مكشوفه را ۳ ميليارد و ۱۰۰ ميليون ريال برآورد كرده‌اند، گفت: سارقان پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شدند.

محمديان تصريح كرد: سارقین و افرادی که چشم طمع به اموال دیگران دارند در این شهرستان جایی برای جولان دادن ندارند و با شدت و قدرت با مخلان نظم و امنیت برخورد قانوني می‌شود.

برچسب ها: سارق ، طلا ، اوز ، دستگیر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار