سرمربی پرسپولیس تهران یکی از دلایل تساوی تیمش برابر نساجی را ورزشگاه خانگی تیم میزبان دانست و گفت : ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در شان و جایگاه استان مازندران در ورزش کشور بویژه فوتبال نیست.
کد خبر: ۹۲۷۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ 26 December 2020

یحیی گل محمدی شامگاه جمعه در کنفرانس پس از دیدار تیمش با نساجی در قائمشهر افزود : مازندران به صورت ژنتیکی یک استان ورزش خیز از جمله در رشته فوتبال است و تاکنون فوتبالیست های خوبی در رده های مختلف این رشته ورزشی دارد ، ولی با این حال زیرساخت های ورزشی اش بویژه در حوزه فوتبال ضعیف است.

وی بر ضرورت توجه مسئولان برای فراهم آوردن زیرساخت های ورزشی مناسب جایگاه مازندران در ورزش و ورزشکارانش تاکید کرد و گفت : ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به هیچ وجه در شان و جایگاه مردم مازندران و علاقه مندان فوتبال در این استان که از سرمایه و ثروت مناسبی نیز برخوردار است ، نیست.

گل محمدی در عین حال شرایط جوی را هم در ناکامی تیمش برابر نساجی موثر دانست و افزود : شرایط جوی هم در کنار وضعیت نامناسب ورزشگاه سبب شد تا تیم ها نتوانند در این زمین بر روی نکات فنی توجه داشته باشند و این وضعیت تیم ما بیش از میزبان دچار مشکل کرد ، ولی با این وصف با تلاش بازیکنان توانستیم به یک امتیاز این بازی برسیم.

وی ابراز امیدواری کرد که تیم پرسپولیس در بازی های آینده بتواند نتایج بهتری بگیرد.

گل محمدی در مورد قضاوت داوران این دیدار نیز گفت : به نظر من گل اول نساجی مازندران در زمانی به ثمر رسید که بر روی بازیکن ما خطا صورت گرفت و داور در این بخش آوانتاژ داد ، در حالی که به نظر می رسید باید سوت می زد. با این حال وضعیت جوی و ورزشگاه در داوری نیز تاثیر گذار بود.
وی اضافه کرد : نباید انتظار داشته باشیم در زمینی که به دلیل شرایط جوی برای مانور تکنیکی بازیکنان و تیم ها مهیا نیست ، برای داور حالت طبیعی داشته باشد. قطعا این شرایط در قضاوت داوران نیز تاثیر گذار بود، ولی به هر صورت قضاوت خوبی بود.
سرمربی پرسپولیس از تلاش بازیکنانش در مصاف با نساجی ابراز رضایت کرد و گفت : بازیکنان ما شرایط سخت و دشواری را پیش و پس از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا پشت سر گذاشتند و دیگر نمی توان بیش از این به آنان فشار آورد. انتظار داریم که در بازی های آینده بهتر بازی کنیم.
دیدار ۲ تیم نساجی مازندران و پرسپولیس تهران از سری دیدارهای جامانده از هفته پنجم رقابت های فوتبال عصر امروز جمعه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با نتیجه مساوی ۱ بر ۱ خاتمه یافت. پرسپولیس با این مساوی از ۵ بازی با ۹ امتیاز در رده دهم و نساجی از ۷ بازی با ۸ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفت .
پرسپولیس هفته آینده دهم دی ماه با ذوب آهن دیدار می کند و نساجی مازندران نیز در همین روز به مصاف فولاد خوزستان می رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار