مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت: 18 هزار مترمربع از اراضی شهرکها و نواحی صنعتی در قالب سند قطعی به واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان انتقال یافت
کد خبر: ۹۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸ 12 September 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی گفت: 18 هزار مترمربع از اراضی شهرکها  و نواحی صنعتی در قالب سند قطعی به واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان انتقال یافت.
محمدعلی یوسفی افزود:یکی از ویژگی‌های شهرک‌های صنعتی کشور قوانین حاکم بر آنهاست به گونه‌ای که تمام خدمات‌‌دهی از قبیل مجوز ساخت و ساز و صدور سند شش‌دانگ به واحدهای صنعتی بر عهده این شرکت است و با اخذ این سند، روند خدمت‌رسانی به واحدهای صنعتی تسریع می‌شود.
وی تاکید کرد:از ابتدای سال 93 تا کنون با پیگیریهای انجام شده در واحد حقوقی شرکت توانستیم اسناد قطعی را به واحدهای صنعتی واجد شرایط تحویل دهیم که این روند سیر صعودی دارد.
محمدعلی یوسفی خاطر نشان کرد:هم اکنون شهرکهای صنعتی بجنورد ، بیدک و شیروان در استان خراسان شمالی دارای سند شش دانگ بوده و واحدهای صنعتی مستقر در آن در صورت رعایت قوانین میتوانند با مراجعه به شرکت شهرکهای صنعتی و پس از طی مراحل ، سند قطعی دریافت نمایند.

منبع:صنایع نیوز
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار