فرماندار آباده در بخش دیگر سخنان خود به آخرین پیگیری ها در خصوص فرودگاه شمال فارس اشاره کرد و گفت: پس از سی سال از کلنگ زنی فرودگاه، در چندماه گذشته ٣۵٠ هکتار از زمین فرودگاه ثبت و به تایید رسید.
کد خبر: ۹۲۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ 05 January 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: زین‌العابدین نیک مرام در نشست با جمعی از اهالی و مردم شهر آباده با تاکید بر لزوم اخذ مجوز از طرف انجمن ها و نهادهای غیردولتی ادامه داد: برای حمایت از انجمن‌ها و نهادهای غیر دولتی نیازمند ثبت و صدور مجوز هستیم که درخواست دارم این کار دنبال شود.

فرماندار آباده با اشاره به انتقادها و پیشنهادها در فضای مجازی اظهار کرد: اقدامات ارزنده و مهم که توسط بسیاری از ارگانهای دولتی و نهادهای امنیتی رخ می دهد متاسفانه قابل بازگویی نیست که از ماموران نظامی، انتظامی و امنیتی شهرستان بصورت ویژه تشکر می کنم.

نیک مرام به شیوع بیماری کووید ١٩ در آباده اشاره کرد و گفت: از زمان اعلام شیوع این ویروس به صورت ویژه ستاد مدیریت بحران شهرستان آباده تشکیل و اقدامات لازم انجام شد که ایجاد نقاهتگاه بیماران کرونایی از جمله اقدامات مهم در حوزه مقابله با بیماری کرونا در شهرستان آباده بود که امیدواریم دیگر به آن روزها بازنگردیم.

فرماندار آباده گفت: هم اکنون در وضعیت زرد بسر می بریم که این وضعیت شکننده و ناپایدار است که اگر شیوه نامه های بهداشتی رعایت نشود دوباره به وضعیت قرمز باز خواهیم گشت.

وی افزود: بخشداری بهمن و صغاد در این بخش دایر و ساختار سازمانی آن تعیین شده است که با اعلام نتایج آزمون دستگاه های اجرایی بزودی چند نفر دیگر نیز در این مجموعه مشغول بکار خواهند شد.

نیک مرام افزود: پیگیر مطالبات مردم شریف بخش بهمن و صغاد هستیم تا منافع هر دو شهر تامین شود.

فرماندار آباده در بخش دیگر سخنان خود به آخرین پیگیری ها در خصوص فرودگاه شمال فارس اشاره کرد و گفت: پس از سی سال از کلنگ زنی فرودگاه، در چندماه گذشته ٣۵٠ هکتار از زمین فرودگاه ثبت و به تایید رسید.

وی افزود: پنج میلیارد تومان هزینه امسال برای فرودگاه در نظر گرفته شده و همچنین طرح مطالعاتی این پروژه در حال انجام است.

نیک مرام در خصوص انتقال زندان به خارج از شهر گفت: ٢٠ هکتار زمین برای احداث زندان آباده در نظر گرفته شده و کارهای اداری آن برای انتقال زندان به خارج از شهر در حال انجام است.

فرماندار همچنین به حوزه صنعت در شهرستان اشاره کرد و گفت: کارخانه صدف سرام قرار بود که آبان ماه به بهره برداری برسد اما مشکلاتی پیش آمد که نتوانستیم به این تاریخ برسیم؛ سنگ شکن این کارخانه تمام شده و قسمت بسته بندی نیز در حال اتمام است که قرار است با مبلغی که مجددا به این پروژه تزریق خواهیم کرد تا پایان بهمن ماه امسال به بهره برداری برسد.

آباده از شهرستان های شمالی استان فارس است که با شیراز حدود ۲۷۶ کیلومتر فاصله دارد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار