مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف مرکز استان از تشکیل 3100‌پرونده درباره تخلفات اصناف استان در 5 ماه امسال خبرداد.
کد خبر: ۹۳۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰ 12 September 2015

به گزارش تابناک یزد،«حمید دره‌شیری» اعلام کرد: در این مدت 70 هزار و 800 مورد بازرسی از اصناف مرکز استان انجام شده که به تشکیل این تعداد پرونده منجر شده است.به گفته این مسئول، بیشترین تعداد این پرونده‌ها شامل 530‌پرونده تخلف مربوط به صنف لبنیات، 507 پرونده تخلف مربوط به صنف طواف، 443 پرونده تخلف مربوط به صنف پوشاک و 103 پرونده نیز مربوط به صنف اغذیه فروش است.

وی ارزش ریالی پرونده‌های متشکله را 2 میلیارد و 400 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این مدت 1900 گزارش مردمی‌از تخلف اصناف به اتاق اصناف مرکز استان گزارش شده که 637‌مورد آن به تشکیل پرونده منجر شده است.
این مسئول افزود: به این ترتیب بیشترین تخلف اصناف استان مربوط به صنف‌های لبنیات، میوه فروش و طواف، پوشاک و اغذیه و ساندویچ‌ فروشی‌ها بوده است.دره شیری ادامه داد: در این 5 ماه، گشت‌های مشترکی با حضور نمایندگان اتحادیه‌های صنفی، سازمان تعزیرات حکومتی استان، دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و اداره کل استاندارد استان برگزار شده است.
وی همچنین از اجرای طرح‌های نظارتی به مناسبت‌های مختلف در سال جاری خبر داد و افزود: از جمله این طرح‌ها می‌توان به طرح نوروزی، طرح پایش ماه مبارک رمضان، طرح مانتو مدارس و طرح نظارت بر بازار عرضه میوه و الزام میوه‌فروشان به تجهیز به ترازوهای دیجیتال اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار