کاندیداهای ریاست جمهوری باید برای مشکلاتی که گریبان گیر همه شده است، راه حل ارائه کنند. راه حل ها باید عملی باشد؛ برخی به اسم جوانان انقلابی حرف هایی می زنند که برای مردم آب و نان نمی شود. شعارهای تند مشکلات اشتغال و اقتصاد را برطرف نمی کند، سیاست را نمی‌شود با شعار عملی کرد.
کد خبر: ۹۳۲۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 17 January 2021
به گزارش تابناک فارس: در توصیف با ویژگی های کاندیداهای ریاست جمهوری باید گفت: کسانی که بتوانند چالش های پیچ در پیچ فعلی کشور را برطرف کنند و در عین حال تیم متخصص و کافی برای پیش برد اهداف کشور را همراه خود کنند، مناسب ترین افراد برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ هستند.
 
افرادی باید برای انتخابات وارد عرصه رقابت شوند که چالش های ممنطقه ای، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را بشناسند و برای رفعش راه حل داشته باشند.
 
ما در حال حاضر با شش ابر چالش رو به رو هستیم که با گذشت زمان پیچیده تر هم شده اند؛ بحران آب، سیلاب ها و خشکی ها، بحران اشتغال و رونق اقتصادی، بحران انسجام ملی در حوزه سیاست داخلی، بحران پرونده هسته ای، بحران آسیب های اجتماعی و سیاست خارجی از جمله آنان است. رئیس دولت آینده هر شخص که هست باید بتواند بر این ابر چالش ها پیروز شود.
 
مردم حواسشان جمع است، به شعار رای نخواهند داد، بلکه به دنبال برنامه عملی هستند. کاندیداها باید رشد ناخالص ملی را در نظر بگیرند. حتی اگر چهار سال آینده رشد ناخالص ملی مثبت ده هم باشد، باز فایده ندارد و سرمایه گذاری سال هاست متوقف شده؛ تمام موانع بر سر راه رشد و توسعه باید رفع شود.
 
مردم خواهان حضور چهره های دلسوز و در عین حال متخصص و با برنامه هستند، کاندیداهای ۱۴۰۰ از هر گروه و جناحی که هستند باید به همه موضوعات مطرح شده که خواست حقیقی مردم است، توجه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار