سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: متاسفانه ۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند که با این موارد جدید، در حال حاضر آمار جانباختگان کرونا ویروس در فارس، از ابتدای شیوع تاکنون به سه هزار و ۸۹ نفر رسیده است.
کد خبر: ۹۳۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 17 January 2021
به گزارش تابناک فارس: اورنگ ایلامی اظهار کرد: از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون در استان فارس، ۵۸۴ هزار و ۳۲۷ نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه و به آزمایشگاه‌های تشخیصی در سطح استان ارسال شده که از این تعداد، ۱۶۴ هزار و ۹۸۷ مورد مثبت شناسایی شده است.
 
این مقام مسئول در دانشگاه همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را از ابتدا شیوع کروناویروس ۱۶۰ هزار و ۵۶۰ نفر اعلام کرد.
 
او با اشاره به بستری ۵۴۰ بیمار مثبت و یا مشکوک دارای علایم کروناویروس در بیمارستان‌های استان، اضافه کرد: از این تعداد، ۸۹ بیمار کووید ۱۹ به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.
 
سرپرست معاونت درمان دانشگاه با بیان اینکه با استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مکرر دست‌ها و پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی می‌توان از انتقال گسترده ویروس کرونا جلوگیری کرد، گفت: همراهی و همکاری مردم استان در مبارزه با بیماری کووید۱۹ می‌تواند باعث روند نزولی موارد ابتلا و در نتیجه کاهش بستری در بیمارستان‌های استان و فوت ناشی از ابتلا به این ویروس منحوس شود. 
برچسب ها: کرونا ، بیماری ، ویروس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار