نماینده اقلید پر کردن چاه های کشاورزی را موجب کوچک شدن سفره مردم دانست و گفت: از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس می خواهم به موضوع پر کردن چاه های کشاورزی ورود کنند و اجازه ندهند که حق افراد ضایع شوند.
کد خبر: ۹۳۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 19 January 2021
به گزارش تابناک فارس:  مسلم صالحی در تذکری در جلسه علنی صبح امروز سه شنبه مجلس خطاب به وزیر نیرو گفت: پیش از سال ۸۵ یک سری چاه های کشاورزی مشمول فرمی با عنوان فرم شماره ۱ شدند. اینها آن دسته از چاه هایی هستند که اطلاعاتشان در سامانه وزارت نیرو ثبت شده است، اما برخی از آنها هم پیش از سال ۸۵ حفر شده بودند و اطلاعاتی از آنها وجود ندارد. متاسفانه وزارت نیرو به این بهانه اقدام به پر کردن این چاه ها می کند.
 
وی پر کردن چاه های کشاورزی را موجب کوچک شدن سفره مردم دانست و گفت: از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس می خواهم به این موضوع ورود کنند و اجازه ندهند که حق این افراد ضایع شوند. از سوی دیگر عده ای که چاه هایشان بعد از سال ۸۵ حفر شده دسترسی به آب کشاورزی ندارند و از سر ناچاری چاه های سطحی حفر می کنند که آن هم مشمول قانون پر کردن می شود.
 
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اولین مشکل بر سر راه جذب سرمایه گذار در مناطق مختلف موضوع تخصیص آب است خواستار توجه به این موضوع شد.
 
صالحی همچنین افزایش بی رویه قیمت لوازم یدکی و همچنین افزایش بی رویه قیمت کمیسیون های کارگری را جزو معضلات رانندگان دانست و خواستار این شد که تمهیدی برای آن صورت گیرد.
برچسب ها: کشاورزی ، چاه آب ، حفر چاه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار