رئیس راه و شهرسازی بوشهر:
رئیس راه و شهرسازی شهرستان بوشهر گفت: محور ساحلی شیف به گناوه از پرترددترین محورهای استان بوشهر است که برای ایمن شدن این محور پایگاه اورژانس و پلیس راه مستقر می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰ 12 September 2015
 عبدالرضا رستمی ظهر امروز در کمیته ایمنی راه‌های بوشهر با بیان اینکه محورهای شهرستان بوشهر از ایمنی بالایی برخوردار هستند اظهار داشت: بیشتر محورهای این شهرستان بزرگراه است که این مهم سبب کاهش تصادفات و مخاطرات جاده‌ای شده است.

وی با بیان اینکه نصب دوربین کنترل سرعت در محورهای شهرستان بوشهر در دستور کار مدیریت حمل ونقل و پایانه‌های استان بوشهراست افزود: اکنون محورهای بوشهر به برازجان به دوربین کنترل سرعت مجهز است و محوره بوشهر – شیف به گناوه بزودی به این سامانه مجهز می‌شود.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان بوشهر از استقرار اورژانس در محور بوشهر، شیف به گناوه خبرداد و گفت: محور ساحلی شیف به گناوه از پرترددترین محورهای استان بوشهر است که برای ایمن شدن این محورپایگاه اورژانس و پلیس راه مستقر می‌شود.

رستمی تاکید کرد: در این راستا در حال حاضر آسفالت این محور انجام و عملیات پارکینگ ماشین‌آلات و فنس‌کشی نیز تا دو هفته آینده تکمیل و آماده استقرار این واحدها می‌شود.

وی با بیان اینکه کاهش تصادفات در محور یاد شده از اولویت برنامه‌ها است گفت: با اصلاح نقاط حادثه خیز و نصب علائم در محور شیف به گناوه برای کمک به رانندگان وسائل نقلیه در کم کردن آمار تصادفات تلاش شود.

رستمی، از اجرای طرح اصلاح شیب شیربانی محور گزبلند به احمدی خبرداد و تصریح کرد: این طرح به طول 10 کیلومتر است که تاکنون 25 درصد این طرح تکمیل و مابقی نیز تا دو ماه آینده به اتمام می‌رسد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار