استاندار فارس، با اشاره به بهره‌برداری از ۵۷ پروژه مرتبط با حوزه بهداشت و درمان همزمان با دهه فجر امسال در استان فارس گفت: از جمله این پروژه‌ها، مرکز جامع سلامت روستای کفترک بود که با کمک خیرین و مردم منطقه و اعتبارات دولتی احداث شده است.
کد خبر: ۹۳۷۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ 02 February 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: عنایت‌الله رحیمی، سه‌شنبه در سومین روز از دهه مبارک فجر در جمع خبرنگاران افزود: بر همین اساس امروز به شکل نمادین شروع عملیات نوسازی یک پروژه را در قالب یک مجتمع مسکونی ۳۰ واحدی در منطقه شاه داعی الله شیراز کلنگ زنی کردیم.
او ادامه داد: در کنار توجه به حوزه بهسازی و نوسازی بافت فرسوده، ایجاد مجموعه‌ها و فضاهای آموزشی نیز در استان همواره مد نظر بوده و امروز شاهد افتتاح آموزشگاه ۱۲ کلاسه متوسطه با کمک کمیساریای عالی پناهندگان در خیابان تیموری شیراز بودیم.
وی، با اشاره به بهره‌برداری از ۵۷ پروژه مرتبط با حوزه بهداشت و درمان همزمان با دهه فجر امسال در استان فارس گفت: از جمله این پروژه‌ها، مرکز جامع سلامت روستای کفترک بود که با کمک خیرین و مردم منطقه و اعتبارات دولتی احداث شده است.
استاندار فارس، با اشاره به مواجه کشور و استان با ویروس کرونا گفت: در چنین شرایطی مردم پی‌ می‌برند که وجود زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی چقدر مورد نیاز کشور و استان است.
رحیمی گفت: با توجه به اهمیت موضوع، در جمهوری اسلامی و به ویژه در دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی و اجرای طرح جامع سلامت شده است و قطعا اگر امروز توانسته‌ایم مقاومت خوبی در مقابل بیماری کرونا داشته باشیم و بعضا خدمات مناسبی به مردم ارائه دهیم، نتیجه فراهم کردن این زیرساخت‌ها اعم از نیروی انسانی، تجهیزات، امکانات و همچنین فضاهای بیمارستانی و درمانی موجود است.
استاندار فارس بیان کرد: در ادامه توجه به زیرساخت‌های درمانی استان در طول فعالیت دولت تدبیر و امید، تا پایان فعالیت دولت شاهد افزوده شدن یک هزار تخت بیمارستانی دیگر به مجموعه تخت‌های بیمارستانی استان خواهیم بود.
او اظهار داشت: علاوه بر این، می‌کوشیم که بیمارستان های جهرم، فسا، مرودشت و مصیری (شهرستان رستم) را نیز تا پایان دولت به بهره‌برداری برسانیم و بر تعداد تخت‌های بیمارستانی استان بیافزاییم.
وی گفت: شروع عملیات اجرایی ساخت بیمارستان میانرود شیراز و بیمارستان دوم نمازی شیراز (محمد رسول‌الله) را نیز در دستور کار داریم.
رحیمی اضافه کرد: مرکز جامع سلامت روستای کفترک که امروز شاهد افتتاح آن هستیم در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع اجرا شده و شامل پزشک خانواده، دندانپزشکی، مراقبین سلامت و خدمات مامایی است که به عنوان یک مرکز جامع سلامت به روستاهای شرق شیراز خدمات لازم را ارائه خواهد داد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار