مدیرکل حوزه استاندار بوشهر تاکید کرد
مدیرکل حوزه استاندار بوشهر با توجه به قرار داشتن در فصل برداشت محصول خرما بر ضرورت افزایش تیم‌های ارزیاب بیمه کشاورزی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳ 13 September 2015
مهرداد ستوده شامگاه جمعه در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحرانن استان بوشهر در آبپخش اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته مشکلات ناشی از طوفان در نقاط مختلف استان را احصا کرده و برای رفع آن تلاش می‌کنیم.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی استان از عصر پنج‌شنبه و با وقوع حادثه وارد صحنه شده‌اند و در راستای رفع مشکلاتی که در حوزه تخصصی آنها وجود داشت اقدام کردند.

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: با مشکلات کشاورزان آشنایی کامل داریم و پیگیری‌های لازم برای جبران خسارات وارد شده به ایشان را انجام خواهیم داد.

ستوده بیان داشت: استاندار محترم از بدو وقوع حادثه وضعیت مناطق مختلف استان را پیگیری کرده‌اند و به‌ صورت لحظه‌ای شرایط استان را رصد می‌کنند.

وی اضافه کرد: تلاش خود را به‌ کار می‌گیریم تا از تمام ظرفیت‌های قانونی برای جبران خسارات کشاورزان استفاده کنیم تا این قشر کوشا زیان کمتری متحمل شوند.

این مقام مسئول اذعان داشت: با توجه به اینکه در فصل برداشت محصول خرما به‌ سر می‌بریم تسریع در روند ارزیابی خسارات وارده به نخلستان‌های استان موضوعی است که مسئولان امر باید به آن توجه کنند.

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر عنوان کرد: افزایش تیم‌های کارشناسی صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان به‌ منظور تسریع در روند برآورد خسارات وارده به نخلداران از رویکردهایی است که این صندوق باید مدنظر قرار دهد.

ستوده بیان داشت: بر اساس هماهنگی‌های صورت‌گرفته بحث برآورد خسارت در حوزه کشاورزی را طی روزهای آتی جمع‌بندی کرده و موضوع را به مرکز منعکس می‌کنیم.

وی افزود: عصر و غروب جمعه از بخش‌های آبپخش و شبانکاره بازدید داشته‌ایم و طی روزهای آتی از بخش سعدآباد نیز بازدید می‌کنیم و خسارات وارده به این بخش را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار