وعده مسئولان محقق نشد؛
تابناک - رئیس شورای اسلامی شهر خارگ با انتقاد از عملکرد تامین اجتماعی در خارگ، گفت: وعده مسئولان ارشد استان بوشهر برای رفع مشکل اعزام هوایی بیماران از جزیره خارگ هنوز محقق نشده است.
کد خبر: ۹۳۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰ 08 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک، یوسف وطن دوست اظهار داشت: جزیره خارگ به دلیل شرایط خاص جغرافیایی در حوزه بهداشت و درمان با مشکلات فراوانی روبرو است که شایسته اهالی این جزیره نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ ادامه داد: مردم این جزیره برای انجام امور درمانی خود در خارگ با مشکل روبرو بوده و برای کوچک‌ترین موضوع درمانی به بیرون از خارگ مراجعه کنند.

وی افزود: متأسفانه در روز گذشته مجدداً شاهد مشکل در بحث اعزام بیماران جزیره خارگ در بحث بالگرد اورژانس هوایی بودیم که این مشکل با همکاری شرکت فلات قاره رفع گردید.

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ تصریح کرد: در بحث اعزام هوایی بیماران خارگی به مرکز شهرستان با مشکلات عدیده مواجه هستیم و وعده مدیران ارشد استانی در این زمینه محقق نشده و این موضوع مطالبه به حق اهالی شریف و صبور این جزیره است.

وطن دوست خاطر نشان کرد: در بحث درمان، تأمین اجتماعی با درآمد سرشار خود از جزیره خارگ خدمات درمانی ارائه نمی‌دهد و این موضوع باعث ضعف در حوزه خدمات درمانی و نارضایتی مردم جزیره شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار