نخستین تایر‌های رینگ ۲۰ تولید داخل در کارخانه کویرتایر بیرجند تولید شد
کد خبر: ۹۴۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷ 14 February 2021

 

به گزارش تابناک سمنان درست در اوج تحریم‌ها، شرکت کویرتایر بیرجند از نخستین تایر رینگ ۲۰ تولید داخل برای استفاده در خودرو‌های شاسی بلند رونمایی می‌کند.

زینلی مدیرعامل شرکت کویرتایر بیرجند از طراحی و ساخت خاص‌ترین سایز تایر‌های شاسی‌بلند در ایران خبر داد و افزود: این تایر در سایز ۲۰R۴۵/۲۵۵ طراحی شده است و نخستین نمونه آن، نیمه ابتدایی اسفندماه به گروه خودروسازی بهمن تحویل می‌شود.

او با تأکید بر این که کویرتایر به‌ عنوان پرچمدار تولید تایر‌های شاسی‌بلند موفق شده است سهم عمده‌ای از بازار این گروه محصول را به خود اختصاص دهد، عنوان کرد: پیش از این نیز نخستین تایر ایرانی با فاق ۴۵ در شرکت کویرتایر تولید شد و برای استفاده در خودرو‌های سانگ یانگ تیولی روانه بازار شد و محصول جدید رینگ ۲۰ نیز دومین تایر تولیدشده در ایران است که با فاق ۴۵ تولید و روانه بازار می‌شود.

زینلی با تأکید بر اینکه این تایر با همکاری گروه بهمن تولید و با نشان مشترک بهمن و کویرتایر روی خودرو‌ها نصب می‌شود ادامه داد:گروه بهمن به تازگی برنامه خود را برای تولید دو مدل خودرو شاسی‌بلند در تیراژ بالا اعلام کرده که این تایر با هدف استفاده در این خودرو‌ها طراحی و تولید شده است.

 

مدیر عامل شرکت کویرتایر بیان کرد: مرحله نخست تولید این سایز از تایر‌های رینگ ۲۰، ۴۸ هزار حلقه در سال آینده است و با ضریب چهار حلقه برای هر دستگاه خودرو تولید و به گروه بهمن تحویل داده می‌شود.

تایر‌های شاسی بلند، قابل رقابت با برترین تایر‌های موجود در بازار

زینلی مدیرعامل شرکت کویرتایر فناوری به‌کار رفته در ساخت این تایر را قابل رقابت با برترین تایر‌های موجود در بازار دانست و گفت: گروه بهمن در اعلام نیاز خود درخواست تولید تایری با سری سرعت V را داده بود که در نهایت با تلاش کارشناسان فنی کویرتایر موفق به‌طراحی و تولید تایری با سری سرعت W شدیم که به‌جای تحمل سرعت ۲۴۰ کیلومتر برساعت می‌تواند تا ۲۷۰ کیلومتر برساعت را تحمل کند.

او افزود: محصول جدید کویرتایر قابلیت تحمل ۸۲۵ کیلوگرم وزن را دارد و علاوه‌بر محصول جدید گروه بهمن، می‌توان از آن روی ب‌ام‌و ایکس ۳ مدل ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱، کیا سورنتو مدل ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ و لکسوس RX مدل ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ نیز استفاده کرد.

کویرتایر به‌عنوان نخستین تولیدکننده تایر خودرو‌های شاسی‌بلند در ایران شناخته می‌شود و در یک سال گذشته تایر‌های تولیدی این کارخانه روی خودرو‌های شاسی‌بلند استفاده شده و توانسته است جای خالی محصولات خارجی را برای شاسی بلند سوار‌ها پر کند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار