فرمانده انتظامی شهرستان خمین از دستگیری دندانپزشک قلابی در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی در سطح این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵ 14 February 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ " بهزاد فکوری" افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان در تحقیقاتی از جعل عنوان پزشک دندانپزشک و راه اندازي غيرقانوني مطب دندانپزشکي از سوی فردی در یکی از محله های شهرستان مطلع شدند.
وی اظهار داشت: در تکمیل تحقیقات پلیس، مطب این فرد که با طبابت غير قانوني و بدون رعايت پروتکل هاي بهداشتي، سلامت و جان افراد جامعه و شهروندان را در معرض خطر قرار داده بود، شناسایی شد و بلافاصله در هماهنگي با دستگاه قضائی، تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی و نماينده دانشگاه علوم پزشکي شهرستان خمین، به آدرس مورد نظر اعزام شدند.
این مقام انتظامی اضافه کرد: در زمان حضور تیم اعزامی در محل، مشاهده شد که مطب دندانپزشکی به صورت غیرقانونی در حال فعالیت بوده و متصدی مطب نیز با پوشش فرم پزشکی در حال فعالیت است و هیچ گونه مدرک پزشک معتبری برای ارائه ندارد.
فکوری اظهار داشت: از این محل تعدادی وسایل تخصصی دندانپزشکی کشف و محل فعالیت بدون مجوز این فرد با دستور مقام قضائی پلمب و متصدی آن نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خمین با قدرداني از تعامل خوب مردم با پليس، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشكوك و يا برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طريق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار