با تلاش مأموران پلیس فتا فارس، عامل انتشار کلیپ بر علیه ماموران انتظامی کلانتری بهارستان شیراز دستگیر شد.
کد خبر: ۹۴۵۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵ 02 March 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ حشمت سلیمانی رییس پلیس فتا استان فارس اظهار کرد: در پی انتشار یک کلیپ بر علیه مأموران انتظامی کلانتری بهارستان شیراز در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و با موضوع آتش زدن یک خانه در محله کیان آباد شیراز بوسیله ماموران انتظامی، شناسایی و دستگیری عاملان این موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

او ادامه داد: با انجام اقدامات فنی، عامل فیلمبرداری و انتشار کلیپ که فردی ۲۹ ساله بود، با هماهنگی و همکاری مأموران انتظامی شهرستان شیراز و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های انجام شده به جرم ارتکابی اقرار و از این اقدام خود ابراز پشیمانی کرد، گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه متهم تحویل مرجع قضائی شد.

رییس پلیس فتا استان فارس تصریح کرد: این متهم ۲ روز پیش هنگام اجرای دستور قضائی بوسیله ماموران کلانتری بهارستان شیراز در دستگیری سارق و آتش زدن بخشی از اموال مسروقه توسط سارق، اقدام به فیلمبرداری از صحنه آتش سوزی و انتشار آن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بر علیه ناجا و با عنوان آتش زدن یک خانه در محله کیان آباد شیراز بوسیله ماموران انتظامی کرده بود.

سرهنگ سلیمانی هشدار داد: پلیس فتا استان فارس با کسانی که بخواهند با انتشار فیلم‌ها و مطالب غیر واقعی بر علیه نیروی انتظامی، نسبت به تشویش اذهان عمومی اقدام کنند، برخورد قاطعانه و قانونی خواهد کرد و کارشناسان پلیس فتا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام خواهند کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار