فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری فردی که در فضای مجازی اقدام به ایجاد مزاحمت برای یکی از شهروندان کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۷۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸ 07 April 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سرهنگ فرشید زینلی گفت: در پی شکایت خانمی جوان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با ایجاد پروفایل جعلی در واتساپ با ورود به حریم خصوصی من و دسترسی به تصاویر شخصی اقدام به تهدید و ایجاد مزاحمت کرده است که پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

 

او گفت: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند عامل ایجاد مزاحمت را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آن را دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با بیان اینکه متهم در بازجویی به عمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود از این عمل مجرمانه را سو استفاده و اخاذی از شاکی عنوان کرد، گفت: فرد دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت به شهروندان توصیه کرد: از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری و در صورتی که شخصی برای آن‌ها مزاحمت ایجاد می‌کند موضوع را از طریق مشاوره با کارشناسان پلیس فتا پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار