مراسم شهادت امام جواد(ع) با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵ 14 September 2015
تابناک بوشهر: استاد حوزه علمیه بوشهر صبح دوشنبه در مراسم  شهادت امام جواد(ع) در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر اظهار داشت: امام جواد(ع) همواره در عرصه علم و دانش تلاش ویژه‌ای را داشتند و با وجود فشارهای بسیار زیاد، شاگران بسیار زیادی را تربیت کردند.

حجت الاسلام اسعد نصاری به تلاش‌های حکومت بنی عباس برای ضربه زدن به اهل بیت و ائمه اطهار(ع) اشاره کرد و ادامه داد: امام جواد(ع) خدمات بسیار خوب و ماندگاری به جامعه بشریت کرد.

وی با بیان اینکه امام جواد(ع) توانست در بدترین شرایط نیز نتایج بسیار خوبی را رقم بزند، تصریح کرد: این امام همام در آن شرایط سخت موفق شد که بیش از ۱۰۷ دانشمند تمام عیار را تربیت کرده و تحویل جامعه بدهد.

استاد حوزه علمیه بوشهر با بیان اینکه کلام ائمه از مهمترین معجزات و برکات آنها برای جامعه بوده است، افزود: باید به کلام ائمه توجه ویژه‌ای صورت بگیرد و نباید از آنها به سادگی عبور کنیم.

وی با بیان اینکه باور به خدا یکی از مهمترین راهکارها و پیش‌نیازها برای دستیابی به آروزهای بزرگ است، خاطرنشان کرد: باید در همه مسائل به خدا باور داشته باشیم و راهی که می‌رویم در مسیر الهی باشد.

لازم به ذکر است که در ادامه این مراسم، حجت الاسلام اسماعیل پور به مداحی اهل بیت پرداخت.

مراسم شهادت امام جواد(ع) با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر برگزار شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار