نماینده نی ریز با بیان اینکه در سال جاری بسیاری از دانش‌آموزان به دلیل در اختیار نداشتن تلفن‌همراه و تبلت امکان ادامه تحصیل را از دست دادند، افزود: باید آمار این دانش‌آموزان مشخص شود و با برنامه‌ریزی بهتر مانع ترک تحصیل آنان شویم و زمینه بازگشت آنان به درس و تحصیل را فراهم کنیم.
کد خبر: ۹۴۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸ 06 March 2021
به گزارش تابناک فارس: فرهاد طهماسبی با تأکید بر اینکه همه‌گیری کرونا موجب بروز مشکلات زیادی به ویژه برای اقشار محروم و نیازمند شده است، گفت: یکی از چالش‌های کشور در این دوره اجرای آموزش و پرورش به صورت مجازی است که نیاز به ابزار و زیرساخت‌های مناسب دارد.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: براساس آمار حدود 750 هزار دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد هستند که از کمترین امکانات آموزش مجازی برخوردار نیستند و در این زمینه باید به این نهاد حمایتی برای ارائه خدمات به دانش‌آموزان کمک کنیم.
 
طهماسبی بر اهمیت کمک صنایع به دانش‌آموزان در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی تأکید کرد و گفت: در چارچوب قانون و مصوبات باید ریل‌گذاری‌های لازم را برای حمایت از این اقشار نیازمند داشته باشیم. پیش‌بینی ما این است که صنایع با توجه به معافیت‌های مختلف مالی که در قبال انجام مسئولیت‌های اجتماعی از آن برخوردار می‌شوند، از این طرح استقبال کنند.
 
نماینده منتخب مردم نی‌ریز در مجلس شورای اسلامی همچنین از بررسی طرحی برای کمک به ساخت مسکن نیازمندان خبر داد و افزود: کمیسیون صنایع و معادن مجلس به دنبال این است تا تجهیزات و مصالح مورد نیاز برای ساخت مسکن نیازمندان را در قالب مسئولیت اجتماعی با کارخانجات و شرکت‌های تولیدکننده تعامل کند تا به قیمت پایین در اختیار نهادهای حمایتی قرار گیرد.
 
طهماسبی همچنین بر ضرورت توسعه اشتغال مددجویان تأکید کرد و گفت: توانمندی قابل توجهی در توسعه روستایی به ویژه در حوزه توسعه گردشگری روستایی، وجود دارد که با سرمایه‌گذاری و اجرای طرح‌های اشتغال می‌توان از توانمندی آنها استفاده بهینه کرد.
برچسب ها: مدرسه ، اموزش مجازی ، شاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار