در آستانه بازگشایی مدارس و با هدف عرضه مستقیم لوازم‌التحریر و برخی از نیازمندی‌های دانش‌آموزان، نمایشگاه پاییزه در اردبیل گشایش یافت.
کد خبر: ۹۴۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶ 14 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این نمایشگاه که عصر امروز و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل گشایش یافت، تولیدکنندگان داخلی و اغلب بومی و از استان اردبیل به همراه چندین شرکت توزیع لوازم‌التحریر از تهران در بیش از 120 غرفه محصولات متنوع خود را در معرض فروش گذاشتند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل اظهار کرد: در این نمایشگاه تنوع اجناس به همراه قیمت مناسب و عرضه مستقیم کالا فرصت خوبی را برای خانواده‌ها فراهم کرده تا محصولات متنوع خودشان را از نمایشگاه خرید کنند.

ایوب تقواطلب تصریح کرد: سعی شده در این نمایشگاه اکثر لوازم‌التحریر به ویژه دفتر و نوشت‌افزار دانش‌آموزان با شکل و شمایل بومی و متعلق به مشاهیر و مفاخر اردبیل در روی جلد آنها عرضه شود که این حرکت با استقبال خوب خانواده‌ها نیز روبه‌رو شده است.

وی گفت: این آخرین نمایشگاه نیمه اول تقویم اجرایی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل بود که ما در نیمه دوم سال نیز نمایشگاه‌های متعددی را تدارک دیدیم تا زمینه برای برگزاری نمایشگاه‌ها و حضور علاقمندان به شکل تخصصی و عمومی فراهم آید.

در نمایشگاه فروش عرضه مستقیم پاییزه نکته جالب توجه عرضه دفترهای 60 و 100 برگی با نشان مناظر تاریخی و مفاخر اردبیل بود که یکی از تولیدکنندگان با ذوق اردبیلی به جای استفاده از نشان‌ها و مارک‌های خارجی با تصاویری متفاوت سعی کرده تا به نحوی نوشت‌افزار تولید کند تا دانش‌آموزان بیشتر با این ذخایر معنوی، ارزشی و فرهنگی این استان آشنا شوند.

در این روزها که بازار لوازم‌التحریر با تن‌پوش‌های ناموزون خارجی کاملاً به چشم می‌خورد، با ابتکار این اردبیلی با ذوق تولید و عرضه دفتر، مداد و سایر لوازم‌التحریر دانش‌آموزان در سایزها و اندازه‌های مختلف با نشان و آرم چهره‌های فرهنگی و ابنیه‌های تاریخی و مکان‌های گردشگری اردبیل عرضه شده تا با دیدن این تصاویر دانش‌آموزان بیشتر و بهتر با سرمایه‌های خودشان آشنا شوند.

نمایشگاه پاییزه اردبیل تا 28 شهریورماه برای بازدید عموم هموطنان به ویژه دانش‌آموزان و اولیای آنها برقرار است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار