سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گناوه گفت: آموزش‌های مهارتی در بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) گناوه برای توانمندی آنان درحوزه اشتغال و اقتصادی توسعه می‌یابد.
کد خبر: ۹۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱ 14 September 2015
به گزارش تابناک بوشهر به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر؛نشست مشترک سرپرست و کارشناسان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گناوه و مسئولان کمیته امداد گناوه در راستای توانمند سازی مددجویان تحت پوشش در منطقه بندر ریگ برگزار شد.

دراین نشست راهکارهای لازم در توانمند سازی مددجویان و خود کفایی اقتصادی این افراد ارائه شد.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گناوه در این نشست با بیان اینکه این مرکز آموزشی دارای امکانات و تجهیزات لازم برای ارائه آموزش به مددجویان است اظهار داشت: آموزش‌های مهارتی در بین خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) توسعه می‌یابد.

محمد حسین هنرکار سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گناوه با بیان اینکه تمام آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) رایگان است تصریح کرد: این فرصت خوبی است که در شهرستان‌ها فراهم آمده تا بتوان در راستای توانمند سازی مددجویان کمیته امداد گام‌های مهمی برداشت.

وی با تشریح ارائه خدمات آموزشی به مددجویان افزود: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گناوه آمادگی ارائه آموزش‌های مهارتی در خوشه‌های صنعت، خدمات، کشاورزی، عمران و دیگر رشته‌های مهارتی را برای مددجویان کمیته امداد دارا است.

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گناوه بیان کرد: این نهاد با شناسایی افراد علاقه مند به دوره‌های آموزشی مورد نظر، کلاس‌های آموزشی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در شهر و روستاهای گناوه برگزار می‌کند.

هنرکار با اشاره به اینکه کمیته امداد یک نهاد حمایتی است افزود: به منظور توانمندسازی خانواده‌های مددجو فراگیری آموزش‌های مهارتی فنی با همکاری کمیته امداد گام موثری در ایجاد اشتغال و درآمدزایی برای سرپرستان خانوارها است.

وی، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اشتغال بخش قابل توجهی از مشکلات سرپرستان خانوار و همچنین فرزندان آنها را برطرف می‌کند، این مقوله مهم در راستای توانمند سازی خانواده کمیته امداد نقش اساسی ایفا می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار