رییس ثبت احوال ابرکوه گفت : آمار ولادت در این شهرستان در پنج ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۹ 15 September 2015

به گزارش تابناک یزد،غلامرضا شفیعی  اظهار کرد : در این مدت 455 نفر درشهرستان ابرکوه متولد شدند که ازاین تعداد 237 نفر پسر و 218 نفرد ختر که اکثرنام این نوزادان به ترتیب محمد، علی و فاطمه است.

وی افزود : خانوادها بیشتر نام های فرزندانشان را از اسامی ائمه اطهار (ع) برای پسران از نام محمد، علی، امیرعلی، حسین ، ابوالفضل، محمد طاها، امیر محمد و امیرعباس و برای دختران نام فاطمه، زهرا ، زینب و ریحانه انتخاب کردند.
این مسوول بابیان اینکه در همین مدت 217 مورد ازدواج ثبت شد که با کاهش دو درصدی روبرو بوده است ، ادامه داد : 110 مورد وفات ثبت شده که 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش دارد.
وی از ثبت 30 مورد طلاق طی پنج ماهه نخست امسال در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد : این رقم نسبت به مدت مشابه سال 20 درصد افزایش نشان می دهد.
شفیعی از صدور بیش از 610 مورد کارت ملی هوشمند در پنج ماهه امسال خبر داد و یادآور شد : برای افراد بالای 15 سال درهمین مدت یکهزار و 178 فقره شناسنامه مکانیزه صادر شده که بر اساس فن آوری جدید از ضریب امنیتی بالایی برخوردار است.
شهرستان ابرکوه با 50 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب یزد واقع است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار