معاون بهره برداري و ديسپاچينگ شركت توزيع نيروي برق شيراز گفت: ايام نوروز امسال نيز با توجه به قرار داشتن در شرايط شيوع كرونا، نيروهاي عملياتي اين شركت در آماده باش كامل قرار خواهند داشت
کد خبر: ۹۴۸۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶ 14 March 2021

تابناک فارس به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق شيراز مهندس محمدرضا منصوري صبا گفت: با توجه به موضوع شيوع كرونا و تاكيد بر حضور شهروندان در خانه و خودداري از انجام سفرهاي غيرضرور درون و برون شهري و بين استاني، موضوع تامين برق مطمئن و پايدار و پيشگيري از بروز مشكل و رفع مشكلات احتمالي، بيش از سال هاي گذشته، اهميت دارد.
وي با بيان اينكه شركت توزيع نيروي برق شيراز طي يكسال گذشته، به عنوان يك نيروي پشتيبان، همواره در كنار مدافعان سلامت قرار داشته است، گفت: در ايام تعطيلات پايان سال و ابتداي سال جديد هم با تمام توان در راستاي تامين برق مطمئن و پايدار مشتركان خصوصا مراكز بهداشتي و درماني و ديگر نقاط حساس، تلاش خواهيم كرد.
منصوري صبا با بيان اينكه كل ماموريت هاي برون استاني و مرخصي هاي پرسنل قسمت هاي فوريت هاي برق در ايام پاياني سال و ابتداي سال جديد لغو شده است، گفت: همه نيروها با برنامه ريزي دقيق و به طور 24 ساعته، پشتيباني از شبكه توزيع برق را عهده دار خواهند بود.
معاون توزيع نيروي برق شيراز گفت: اين شركت علاوه بر كلانشهر شيراز 9شهرستان بزرگ ديگر را با 24 امور و اداره به مشتركين برق بصورت همزمان و بدون وقفه خدمت رساني مي نمايد.
وي افزود: در اين ايام هر امور علاوه بر مديران كشيك و كارشناسان عمليات و بهره برداري,در هر شيفت كاري حداقل 2 گروه اتفاقات، يك گروه روشنايي معابر، يك گروه تعميرات و نگهداري ، در هر يك از اداره هاي برق مشغول بكار خواهند بود.
منصوري صبا يادآور شد: علاوه بر اين، در بخش امور خدمات فني و مهندسي نيز، 12 گروه خط گرم (عمليات بر روي خطوط برق دار) و 6 گروه تعميرات و نگهداري خط سرد، 2 گروه سرويس پست هاي توزيع هوايي و زميني و 3 گروه بازديد تخصصي از شبكه و پست ، در اين ايام فعال خواهند بود.( مجموعا 119گروه اجرايي باكليه تجهيزات و خودروهاي مخصوص عمليات)
معاون شركت توزيع نيروي برق شيراز با يادآوري اينكه مركز ديسپاچينگ و فوريت اتفاقات برق با شماره 121 و اداره عيب يابي در سه شيفت پاسخگوي شهروندان است،گفت: اين شركت براي مواجهه با هرگونه حادثه احتمالي، آمادگي 100 درصدي دارد.
منصوري صبا ضمن ابراز اميدواري نسبت به اينكه امسال با حادثه ناخوشايندي در ايام نوروز مواجه نشويم، گفت: شركت توزيع نيروي برق شيراز، همواره اقدامات پيشگيري pm و افزايش تاب آوري شبكه را در دستور كار خود قرار داده و احداث، توسعه و افزايش قابليت اطمينان در راستاي ايجاد پدافند غير عامل ، تعمير و ارتقاء شبكه هاي برق را با در نظر گرفتن احتمال مخاطرات اجرايي را دنبال كرده است.
معاون شركت توزيع نيروي برق شيراز با اشاره به طراحي و در دسترس بودن اپليكيشن "برق من"، گفت: از شهروندان درخواست داريم كه با نصب اين نرم افزار روي گوشي هاي هوشمند تلفن همراه خود، از امكانات و خدمات آن بهره مند شوند.
منصوري صبا توضيح داد: يكي از امكانات اين نرم افزار، امكان اعلام وقوع حادثه در شبكه و تاسيسات برق است به طوريكه شهروندان در صورت اطلاع يا مواجهه با حادثه، از طريق اين نرم افزار در سريع ترين زمان ممكن مي توانند اطلاعات كامل و دقيق مد نظر را به همراه عكس و موقعيت مكاني (لوكيشن) ارسال كنند.
او ادامه داد: اطلاعات ارسال شده توسط شهروندان از طريق اين نرم افزار توسط كارشناسان بررسي و بلافاصله به تيم هاي اتفاقات و عمليات، منعكس خواهد شد تا براي رفع مشكل اقدام لازم انجام و بازخورد كار را خدمت شهروندان گزارش خواهد شد .
منصوري صبا همچنين از تداوم مانورهاي جهادي خبر داد و گفت: مانورهاي جهادي به شكل سراسري آخرين پنجشنبه و جمعه هر ماه و در محدوده تحت مديريت توزيع برق شيراز به شكل روزانه، انجام شده است و تداوم دارد.
او گفت: شناسايي و ايمن سازي شبكه، تعويض پايه هاي فرسوده، هرس درختان درگير با شبكه برق و رفع حريم ، اصلاح و ريگلاژ شبكه هوايي، نوسازي شبكه نيرورساني زميني و زير زميني و ... از اقدامات اجرايي شده در قالب مانورهاي جهادي بوده است.
منصوري صبا با اشاره به اقدامات اجرايي شده در قالب مانور جهادي در شيراز گفت: يكي از اقدامات شاخص، نوسازي شبكه اصلاح و نو سازي شبكه هاي فرسوده زميني و زيرزميني خيابان ملاصدرا و ارم در شيراز و تعويض پايه هاي فلزي شبكه روشنايي معابر فرسوده و تعويض با چراغ هاي LED خيابان هاي ارم و آزادي (حدفاصل ميدان آزادي تا ميدان قائم) بوده است.
معاون شركت توزيع نيروي برق شيراز خاطرنشان كرد كه پايه هاي روشنايي معابر محدوده ميدان هاي آزادي و قائم كه بيش از 40 سال از عمر آنها مي گذشت، با همت همكاران تعويض شده است.
منصوري صبا همچنين گفت: بزودي عمليات تعويض چراغ هاي روشنايي معابر بلوار مدرس با مشاركت شهرداري اجرايي شده و اين بخش از شهر به چراغ هاي LED پوما و نور پردازي مجهز خواهد شد.

برچسب ها: برق ، آماده باش ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار