همه ادارات وسازمان ها باید حریم دریا را حفظ کنند زیرا این حق همگانی وعمومی است هیچ فرد حقیقی و حقوقی به خود اجازه ندهد نسبت به حریم دریا تخلفی داشته باشند.
کد خبر: ۹۴۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵ 14 March 2021

به گزارش تابناک مازندران. حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی عصر یکشنبه در نشست با قضات و کارکنان دادگستری مازندران با تقدیر از تلاش کارکنان قضائی و دادگستری مازندران افزود: در ۲۴ حوزه قضائی و بخش‌های قضائی استان و رسیدگی ۹۳ درصدی به پرونده‌های معوقه، کاهش زمان دادرسی به ۹۰ روز قابل تقدیر است و باید این کاهش به زمانی که قانون تعیین کرده، برسد.

وی با عنوان اینکه تعداد همکاران نسبت به پست‌های خالی زیاد نیست، تلاش مضاعف فعالان بخش قضائی و دادگستری مازندران را ستود و مسئله حفظ حقوق بیت المال و حریم دریا را مهم دانست و گفت: حریم دریا باید حفظ شود و همه باید آن رعایت کنند.

رئیس قوه قضائیه با تاکید براینکه باید برای حفظ حریم دریا برنامه ریزی شود، گفت: همه ادارات وسازمان ها باید حریم دریا را حفظ کنند زیرا این حق همگانی وعمومی است هیچ فرد حقیقی و حقوقی به خود اجازه ندهد نسبت به حریم دریا تخلفی داشته باشند.

وی با عنوان اینکه نسبت به تغییر کاربری‌ها باید حساس بود از مازندران به عنوان قطب کشاورزی وزراعت یاد کرد و گفت: رعایت موازین در حفظ کاربری‌ها امری الزامی است.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد باید به راه را برای افرادی که قانونمند هستند بازکنیم تا متخلفان شناسایی شویم و در مناطقی که می‌توان ساختمان‌های مرتفع و تفریحی ایجاد شود را شناسایی کنیم.

حجت الاسلام رئیسی با اظهار اینکه استفاده قانونمند و ضابطه مند برای ساخت ساختمانی مرتفع شود، گفت: کسانیکه قانونمند حرکت کنند حمایت و با متخلفان برخورد شود.

وی با عنوان اینکه اراضی کشاورزی وباغات باید حفظ شود، زراعت، باغات و دریا را سرمایه‌های کشور دانست و گفت: شرایط برای متخلفان ناامن باشد و هیچ متخلفی نباید جرأت تخلف داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار