معاون استانداری سمنان؛
تابناک سمنان: حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: تأمین امنیت و امکانات رفاهی و خدماتی ویژه مسافران نورزی در دستور کار است.
کد خبر: ۹۵۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴ 22 March 2021

طرح ویژه امنیتی ترافیكی سفرهای نوروزی در سمنان تهیه شد - ایرنا

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان  اظهار داشت: امسال به دلیل شرایط کرونایی با کاهش مسافرت‌های نوروزی مواجه خواهیم بود؛ اما به دلیل اینکه استان سمنان در مسیر کریدور غرب به شرق و شمال به جنوب قرار دارد؛ مسلماً تردد نیز از این مسیرها وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: همه مراکز از پلیس‌راه، هلال‌احمر، اورژانس، راهداری و دیگر تأسیسات خدماتی در استان سمنان پای‌کار هستند تا بهترین خدمات به مسافران نوروزی ارائه شود.

حبیب الله خجسته پور تأکید کرد: ما موظفیم حداقل امکانات را در جهت آسایش افرادی که از محورهای مواصلاتی استان سمنان در حال تردد هستند؛ فراهم کنیم.

خجسته‌پور اظهار امیدواری کرد: تعطیلاتی با حداقل خسارت و بدون فوتی داشته باشیم و همه افرادی که از محورهای مواصلاتی استان سمنان عبور می‌کنند به‌سلامت به مقاصد خود برسند.

وی با اشاره به آماده‌باش همه تأسیسات خدماتی استان سمنان برای ارائه خدمت به عموم هم‌وطنان گفت: کشور در شرایط کرونایی قرار دارد و بر اساس توصیه‌هایی که از زمان شیوع این ویروس بارها تکرار شده است؛ بهترین راه برای مبتلا نشدن به این بیماری «در خانه ماندن» است که امیدواریم عموم مردم این اصل را رعایت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بیان کرد: ممنوعیت سفر به مناطق و استان‌ها و شهرستان‌های قرمز و نارنجی تا پایان تعطیلات نوروزی 1400 ادامه دارد.

خجسته‌پور با اشاره به اینکه اکنون در کشور 40 شهر قرمز وجود دارد اظهار داشت: مردم استان سمنان در ایام نوروز از سفر به این شهرها خودداری کنند تا از ابتلا به کرونا در امان باشند.

وی با اشاره به اینکه طرح محدودیت هوشمند در سراسر کشور در دستور کار قرار گرفته است، گفت: مبنای برای اعمال محدودیت رنگ‌بندی بوده و رنگ‌بندی جدید در روز 25 اسفند ابلاغ و تا پایان تعطیلات این رنگ‌بندی تغییر نمی‌کند؛ مگر اینکه شهر زرد و آبی به رنگ قرمز و زرد تغییر رنگ دهد که اعلام می‌شود و روند محدودیت‌ها تغییر می‌کند.

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار