رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان خبر داد:
تابناک- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان گفت: روز گذشته سه حادثه در محورهای این شهرستان گزارش شد که با حضور به موقع امداد گران هلال احمر هیچ تلفات جانی نداشت.
کد خبر: ۹۵۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴ 24 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، دانشگر در جمع خبرنگاران در خصوص این حوادث، اظهارداشت: فروردین سه فقره تصادف به پایگاه دریاقلی اطلاع رسانی شد که پس از هماهنگی با مرکز پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان بوشهر در کمترین زمان ممکن به محل های حادثه اعزام شدند. 

وی افزود: از رانندگان درخواست می‌شود با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از این حوادث دلخراش جلوگیری کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به حوادث روز گذشته، بیان کرد: حادثه اول در ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه در پل تنگ ارم شاهد بودیم که برخورد رخ به رخ دو خودرو پژو ۴۰۵ اتفاق افتاد.

دانشگر تصریح کرد: این حادثه پنج مصدوم داشته که پس از ارزیابی ، تریاژ بندی و ارائه کمکهای اولیه در صحنه تصادف جهت اقدامات درمانی تکمیلی توسط آمبولانس پایگاه دریاقلی هلال احمر و آمبولانس اورژانس جاده ای ۱۱۵ به بیمارستان شهید صادق گنجی انتقال داده شدند.

وی دیگر حادثه روز گذشته را ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه در کیلومتر ۳۶ محور برازجان- شیراز اشاره کرد و گفت: برخورد وانت نیسان با خودرو ام وی ام که یک نفر مصدوم حادثه با رضایت شخصی خودش در محل تصادف بصورت سرپایی مداوا گردید.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دشتستان حادثه سوم را در ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه عنوان و خاطر نشان کرد: در کیلومتر ۴۰ محور برازجان شیراز ۸ کیلومتر بعد از تونل دریاقلی به سمت کنارتخته برخورد زنجیره‌ای چندین خودرو شامل پراید، ایسوزو، پژو ۴۰۵ و پژو پارس به را شاهد بودیم که یک نفر مصدوم حادثه تحویل اورژانس جاده ای ۱۱۵ جهت انتقال به مرکز درمانی داده شد.

انتهای پیام/ 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار