مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از رشد ۱۱۴ درصدی برگزاری کارگاه‌های ازدواج در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷ 27 April 2021
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از رشد ۱۱۴ درصدی برگزاری کارگاه‌های ازدواج در استان همدان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، حمید سیفی در دیدار با اعضای مؤسسه مردم‌نهاد گام نوی جوانان الوند که با حضور معاون جوانان و مشاورین جوان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه بر اساس آمار اعلام شده از سوی معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان اداره کل استان همدان طی سال گذشته با ثبت ۳۹ سازمان مردم‌نهاد بر اساس چشم‌انداز موجود مقام چهارم کشور را کسب کرده است که جای تقدیر از زحمات همه همکاران فعال در این حوزه دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مجموع سازمان‌های مردم‌نهاد استان همدان ۱۵۲ سمن است، گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف و خواسته ما فعال‌سازی کیفی همه این سمن‌ها است چراکه امروز دنیا کیفی سازی است و اگر بخواهیم از این مقوله مهم غفلت کنیم قطعاً در آینده متضرر خواهیم شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به آغاز به کار ۲ مرکز مشاوره در استان همدان در ابتدای سال جاری، گفت: خوشبختانه استان همدان با برگزاری ۱۳۲ کارگاه ازدواج طی سال گذشته موفق شد به رشد ۱۱۴ درصدی دست یابد.

وی با اشاره به اینکه جوانان ما نیاز‌های مختلفی در جامعه دارند که باید با برنامه‌ریزی دقیق نسبت به رفع این نیاز‌ها اقدام کنیم، گفت: ارتباط، تعامل و همکاری در راستای استفاده همه‌جانبه از همه ظرفیت‌ها ضروری است لذا باید به این مهم توجه شود.

سیفی با بیان اینکه ۷۰ درصد مشکلات موجود در گروه‌های مختلف با فکرکردن در درون همان مجموعه قابل‌حل شدن است، گفت: خوشبختانه امروز توانایی جوانان ما در حوزه‌های مختلف بسیار زیاد است.

وی افزود: بهره‌مندی حداکثری از این ظرفیت‌ها نیازمند بها دادن به جوانان در میدان‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ... است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار