انتشارات سیمای خورشید وابسته به فرهنگ‌سرای تخصصی امام مهدی(عج) یزد، اثر جدید خود با عنوان "آیا ظهور نزدیک است؟" را منتشر كرد.
کد خبر: ۹۶۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 17 September 2015

به گزارش تابناک یزد،کتاب "آیا ظهور نزدیک است؟" تألیف "محمدعلی کریمی" مدیر عامل فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) است كه توسط انتشارات سیمای خورشید وابسته به این مجموعه منتشر شد.

اين اثر در چهار فصل "فلسفه غیبت"، "جهان در آستانه ظهور"، "ظهور و اثبات نزدیکی آن" و "آثار تربیتی و تکالیف"، تدوین شده است.

صفحه‌آرایی و ویراستاری این اثر نیز حاصل تلاش گروه انتشارات فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) است.

در سر آغاز این کتاب آمده است: "بوی عطر خوش پر جبرائیل که به مهمانی زمینیان آید، صبا مژده آمدنش را به دست نسیم می‌‌سپارد و این یعنی پیمودن آخرین کوچه پس‌‌کوچه‌‌های منتهی به ظهور، یعنی جلوه‌‌ای از نور؛ یعنی تماشای قامت موعود، فاصله رسیدن؛ تنها به میزان عاشقی است، عشق به ساحت مقدس شما ...!

اما گاهی ذهن به تکاپو می‌‌‌‌افتد که آیا ظهور نزدیک است؟ این نوشتار درصدد آن است تا با بیان ابعاد و موضوعات پیرامون مسئله ظهور، ذهن شما را به سوی حل مسئله فوق سوق دهد. این مجموعه با ظاهری متفاوت، هدف واحدی را دنبال می‌‌کند و می‌‌خواهد خواننده را به کوچه باغ‌‌های سبز ظهور هدایت کند .... امید که مقبول افتد."

گفتني است؛ اين كتاب در 239 صفحه و در قطع رقعي به تيراژ دو هزار نسخه به چاپ رسيده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار