کد خبر: ۹۶۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲ 17 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد سید هادی خامنه ای  در جمع اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مذاکرات هسته‌ای، اظهار کرد: اگر روند مذاکرات در چارچوب خودش قرار و انجام بگیرد و مثل دولت گذشته کودکانه نباشد، هر نتیجه‌ای بگیرد برای ما خوب است.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام در ادامه به انتخابات آتی اشاره کرد و گفت: هر کدام از انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در جای خود بسیار مهم هستند و اصلاح‌طلبان برای هر دوی آنها برنامه دارد.

وی ادامه داد: به وحدت اصلاح‌طلبان نیاز داریم و در چارچوب شورای هماهنگی، جبهه اصلاحات این کار در حال انجام است تا نتیجه خوبی برای انتخابات آتی داشته باشیم.

این فعال سیاسی در ادامه با اشاره به دشمنی ایران و آمریکا، اظهار کرد: نباید به ارتباط بین آمریکا و ایران خوش‌بین باشیم، چرا که بحث اسرائیل در میان است.

خامنه‌ای ابراز داشت، تا هنگامی که آمریکا دست از اسرائیل بر نمی‌دارد، نباید انتظار ارتباط میان ایران و آمریکا را داشته باشیم.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام در ادامه ایران را کانون توجهات جهانیان دانست و گفت: ما نیز در داخل باید این موضوع را جدی بگیریم، چراکه تمام تلاش غرب برای دور نگه‌داشتن جهان اسلام از تحولات جهانی است.

گفتنی است قرار است این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ساعت 17 پنجشنبه 26 شهریور ماه در سالن امتحانات آموزش و پرورش چرام سخنرانی کند.

این در حالی است سخنرانی وی در دانشگاه های مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد لغو شد و اصلاح طلبان اقدام به برگزاری نشست خبری محرمانه برای وی در یک منزل مسکونی با حضور رسانه های خاص کردند.

شنیده می شود سخنرانی حجت‌الاسلام سیدهادی خامنه‌ای که قرار بود در شهرستان بهمئی برگزار شود لغو شده است.


منبع :فارس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار