رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه کرونا همچنان قربانی می گیرد، گفت: یک ایلامی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته قربانی کرونا شد و مجموع فوتی های استان به ۷۷۷ نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۹۶۵۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶ 22 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: یک خانوده ایلامی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته داغدار شد و مجموع فوتی های کرونایی استان به ۷۷۷ نفر افزایش یافت .

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بیان داشت : در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ ابتلای جدید نیز ثبت شده و مجموع مبتلایان استان به ۳۸ هزار و ۳۲۹ افزایش یافته و تعداد بهبودیافتگان نیز ۳۷ هزار و ۳۶۹ نفر است.

وی افزود: ۱۷ بستری جدید نیز در مراکز درمانی بستری شدند و تعداد بستری های استان به ۱۰۳ نفر رسیده و نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

دکتر کریمیان ادامه داد: ایلام همچنان دارای بیشترین تعداد بستری ها در استان است و در صورت ادامه به وضعیت قرمز تغییر خواهد یافت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: شهرستان مهران بدلیل افزایش بستری ها از وضعیت زرد به نارنجی تغییر یافت و سایر شهرستان نیز در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی تغییر وضعیت خواهند داد.

دکتر کریمیان اضافه کرد: ایلام، مهران، چوار، آبدانان در وضعیت نارنجی و شهرستان های هلیلان، چرداول، ایوان، سیروان، دره شهر، بدره، دهلران و ملکشاهی نیز در وضعیت زرد قرار دارند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار