تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه مسابقات فوتبال لیگ دسته اول کشور برابر تیم فجر شهید سپاسی شیراز به برتری رسید.
کد خبر: ۹۶۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰ 27 May 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و فجر سپاسی شیراز در هفته بیست و ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم ملوان با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.

در نیمه اول این مسابقه، هر ۲ تیم ملوان و فجر سپاسی یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و فرصت مناسبی برای گلزنی بدست نیاوردند تا این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی، با نتیجه مساوی خاتمه یابد.

اما در نیمه دوم، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی برتر از حریف خود ظاهر و فرصت های مناسبی نیز به دست آورد تا اینکه در دقیقه ۷۰ توسط سهیل فداکار بازیکن این تیم موفق شد گل برتری خود را به ثمر برساند تا در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ملوانان خاتمه یابد.

قضاوت این مسابقه را ، مهدی جبرئیلی با کمک های ایوب غلامزاده و علیرضا شهری برعهده داشتند که در جریان این دیدار، میلاد احمدی و پوریا زارع از تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز، رسول ناصربخت و سهیل فداکار از تیم ملوان بندرانزلی کارت زرد دریافت کرد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در این دیدار با ترکیب مبین عشایر ، میعاد یزدانی (دقیقه ۸۸ حسن انبساطی)، رسول ناصربخت (دقیقه ۸۸ پدرام قاضی پور)، مهدی هاشمی نژاد، مهیار زحمتکش ، امیرسام نصیری (دقیقه ۶۳ سجاد بازگیر)، ارسلان رضایی (دقیقه ۵۶ زکریا مرادی)، سهیل فداکار (دقیقه ۸۸ حمید حیدری)، فربد بلوک باشی ، وحید فارغ ، سبحان پسندیده و با سرمربیگری مازیار زارع مقابل تیم فجر سپاسی شیراز قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز با ترکیب امیرحسین صدقی ، پوریا پورعلی رودباری، سعید زارع ، میلاد احمدی ، حمید نعمتی ، فرزان دانا ، محمد کاظمی (دقیقه ۸۴ هادی حبیبی نژاد)، محمدحسین تاییجی ، محمد قنبری ، عرفان بادی ، علی نبی زاده (دقیقه ۵۵ رضا آقابابایی) و با سرمربیگری علی اصغر کلانتری رو در روی تیم ملوان بندرانزلی قرار گرفت.

پیش از این بازی و تا پایان هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، تیم فجر سپاسی شیراز با کسب ۴۰ امتیاز در مکان چهارم و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با ۳۳ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند که تیمهای ملوان بندرانزلی ، چوکا تالش و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار